Radoracer Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ja, den er enda til salgs, det er bare å skaffe en bankremisse og komme og hente den ;) Eller at du driter i utenlandsturen og tar bilen min i innbytte istedet.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Bump for enkelhets skyld, lettere enn å lete etter annonsen hver gang :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Når skal denne EU-godkjennes og er det mulig å få tatt en titt/prøvekjørt den idag/en dag? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg har enda ikke betalt årsavgifta siden jeg ikke bruker bilen, så den står uten skilter for tiden. Videre vil jeg tro at du nok må vise den før du får sette skilter på igjen, siden bilen skulle vært til EU i September :) Ellers er du hjertelig velkommen til å besiktige bilen hvilken dag som helst, bare gi meg noen timers varsel, siden jeg høyst sannsynlig er i Sandnes. Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ok. Har du et tlf. nummer jeg kan nå deg på? Og hvor står bilen? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg kan nås på 414 62 572, trodde da det sto på Autodb, menmen :) Bilen står i Stavanger, ikke langt fra Gamlingen. Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 pop. Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 dobbelpop. Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 er bilen godkjent med 170 hester? då kan det være intressant Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hvor i stavanger holder du til? Er selv i militeret der, og kunne gjerne tenkt meg en prøvetur/titt...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 er bilen godkjent med 170 hester? då kan det være intressant Får ikke godkjent med mer enn 130 hk på orginal bremser Jeg viste min med 150 hk uten problemer som 113 hk. BT merket ingenting, selv om de prøvekjørte Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Fortsatt til salgs? Isåfall...er prisen gått litt ned siden sist..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg