ekkoj Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Vet du kem så selger den? :) Selger hva? Rondellene og slipemiddelet? Jeg kjøpte det på Essen Motorshow, men tror du får noe lignende på Gasolin.no Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Selger hva? Rondellene og slipemiddelet? Jeg kjøpte det på Essen Motorshow, men tror du får noe lignende på Gasolin.no Ok. Eg tenkte som sagt på rondellene. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hørte med en kompis om han ville være med opp og pusle litt på Rustfri idag... Hadde vel sett for meg å få kjerra inn på plassen sin på verkstedet og kanskje se litt nøyere over den for rust osv.... Første delen klarte vi fint... Så stemte kompisen min for at vi skulle ribbe den inni Her feirer han at vi plukka ut nær rubbel og bit fra innsida på snaue to timer Jeg tok motoren i nærmere øyensyn og kom frem til at en 1,5 med automat ikke har noe i mitt motorrom å gjøre... Så jeg satte kompisen min til å rive av drivakslene Og før vi visste ordet av det så var motoren på vei ut.... Nå hadde det seg sånn at med automatkassa så var det litt mer kronglete å få ut motoren enn vi har vært borti før, så vi var litt usikre på om vi skulle trekke den opp, eller sleppe den ned... Vel, vi endte opp slik... Og etter litt rydding så det slik ut... Så nå tror jeg offiselt vi kan kalle prosjekt Rustfri for påbegynnt... :rolleye: Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hva skal inn igjen fremme der a?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Blir vel en motor tenker jeg.. Hi hi.. Eller var det denne du skulle lage Flintstonesbil av Ekkoj? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hva skal inn igjen fremme der a?:D Hvem sier at noe skal inn igjen fremme? :p Blir vel en motor tenker jeg.. Hi hi.. Eller var det denne du skulle lage Flintstonesbil av Ekkoj? Hadde tenkt du skulle dra på deg selen og trekke meg fra treff til treff jeg :p Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hehe,gøy;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Motor ja.. har en 1,8 gti liggende i deler som går billig til førstemann med cash.....:lol: trenger muligens noen nye pakninger mm...:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hvor lang tid brukte dere på dette totalt a? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Motor ja.. har en 1,8 gti liggende i deler som går billig til førstemann med cash.....:lol: trenger muligens noen nye pakninger mm...:hvaskjera hehe.. muligens noen nye pakninger? :p Hvor lang tid brukte dere på dette totalt a? ca 6 timer med opprydding, legging av deler på lageret og feiing av verkstedgulv :p Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hadde tenkt du skulle dra på deg selen og trekke meg fra treff til treff jeg :p Jeg tenkte mer at du kappet hull i gulvet, binder deg fast til stolen, bruker beina og setter en halvnaken 16 åring på panseret! Det hadde fått opp farten tenker jeg;-) Men styringen hadde kanskje blitt et problem ettersom du sikkert hadde brukt begge henda til å få tak i jenta.. He he.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hvem sier at noe skal inn igjen fremme? :p :p De som kjenner ekkoj vet jo at han liker ting i hekken:lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Tøft prosjekt Jokke! feeling the rims! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 De som kjenner ekkoj vet jo at han liker ting i hekken:lol: hahah :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Kul tråd, bi å følge med på den her ;) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg