Boosti Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Jeg har også bestillt en 1501, og står på venteliste. Det står på komplett.no at de får inn flere om 7 dager. Så da får vi håpe ventelista ikke er for lang... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ikke for å være negativ nå, men så mange dager komplett oppgir at det tar før de får varene på lager, kan ofte taes med en klype salt... snakker av egen erfaring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ja, så jo det på forventet antall på lager osv, tok et par uker etter den var forventet til den kom, jeg fikk min den 19ende Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 jeg sitter her å med susing i skallen ...... takk for det Bjaa Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Høres ut som jeg kan glede meg til vår'n da jeg skal "fyre opp" bassanlegget i min Mercedes. Har en stk x-3000 som skal brukes på 2stk pioneer 3004 SPL, og 2 stk Alpine MRP-M350 som skal brukes på en stk JBL GTO-1202D(en forsterker pr. spole). :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Fikk mail fra komplett i dag, at leverings dato på 1501 er flyttet fra 28/9 til 2/11....lenge og vente... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 står selv på venteliste-=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jeg joiner dere snart på ventelista :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ja, det følger med noen papirer, står spesifikasjoner der. Kan ta bilde av de når jeg kommer hjem fra skolen. :) Kan hende det ikke er en allverdens til forsterker men den har et pent og rent design synes jeg, flere forsterker produsenter som kan lære noe her. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ingen andre som selger disse i norge, vel? Regner med at ventelista er så lang nå at alle forsterkerene ryker rett ut den dagen de kommer. :) Edit; Vurderer å kjøpe en Kicker Solo Baric L5 10 Slim, ferdig i kasse. Bør jeg gå for 2 eller 4ohms-versjonen av sub'en til denne forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 http://www.soundmagus.com/X1500.html får paste denne her og, fant produsenten sin hjemmeside, og thd verdien de oppgir er jo opptil 2.5%, som jo er en hel del når de fleste andre oppgir 0.1% på sub typ D og AB på 0.01? mulig jeg bommer med tallene her, så noen med peil får evnt bekrefte innlegget mitt eller rette det. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ettersom jeg vet er norek, som er "grossist navnet" til komplett eneste impotør av SoundMagus her i landet ja. Men med er mange firmaer som igjen handler fra norek for å si det sånn, men de fleste av disse "småfirmaene" kjører ikke lagervarer på eget lager. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 stemmer boddiz, firma jeg jobber i er forhandler der blandt annet, så kunne kjørt alt på firma om jeg ønsket, men ble ikke direkte imponert specmessig på ampene. kunne jo kjøpt en X3100 og testet med, men er jo kipt å bli sittende med en om jeg ikke liker den. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Får lett tak i alt Norek fører jeg også, men siden en ikke får godsaker til prisen av bæsj står jeg over og satser på skikkelige saker, hehe :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hehe jalla, man kunne jo prøvd da, skader jo ikke.. har btw 2stk Si D2 magnum 2006 mod i stua stående klare til montering... Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg