magnul Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Er det noen som har peiling på et komponentsett som passer rett inn foran på Omega B? Er ikke helt fornøyd med de pappskivene som sitter der originalt. Helst til en ikke alt for høy pris, og som får plass bak originalgitteret. -Magnus- Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimples Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Det er bare å ringe Bilradiospes eller noe sånt det. Det som står i dørene er 6.5" og da må du kjøpe adapterplater til dem når du bytter ut. Mine fungere helt perfekt. Slår veldig bra :) Siter Opel Omega MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelracer Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hei.jeg kjøpte et frontset til min omega b. et mds competion sett 6,5 med diskant.kjøpte høytaler adapter for å bygge ut pga magneten var for stor.passer bak gitteret og det ble knallyd.byttet også ut diskanten i døra.se http://www.mds.se de har mya stasj eller http://www.bilstereogrossiten.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Dimples: Kjøpte du mindre enn 6,5" eller måtte man ha adapterplater for å bygge ut / få hullene til å passe? Alpine SXE-1750S (foran) og SXE-1725S (bak) var jo veldig snilt priset da (på bilradiogrossisten). Noen som vet om de er noe tess? Ser ikke ut til at det følger med delefilter. Regner vel kanskje med at det som er originalmontert ikke er så bra. -Magnus- <-(minst like blåst på stereo som på motor) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hadde eg vært deg hadde eg gått for DLS sitt komponentsett. De er veldig bra.. Jeg har ikke byttet ut mine, mine er helt kanone dem :) Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelracer Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 kjøpte 6,5 " trengte adapterplate ja.har forresten bestilte de alpine høytalerene som de nevnte .tror de er bra.er delefilter til de framme ja.bare en transistor av et eller annet slag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepsi Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kjøpte noen 6.5" Alpine høytalere, 350w.. men når jeg rulla ned vinduet tok det uti høytalerne.. d vakke gøy ;) så måtte inn å bytte i noen RF, de slår bra, og passer fint i døra med adapterplater :) men lurer litt på hvordan dere har gjort i hattehylla? noen som har bilder av deres høyttalere der? Siter Opel Omega B -1999- 2.0l 16v På let etter ny motor til denna, har du en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Vekker liv i denne gamle tråden. Noen som kan anbefale et greit sett til en billig penge til Omega? Bør man fjerne delefilteret elleR? Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zr900turbo Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Vekker liv i denne gamle tråden. Noen som kan anbefale et greit sett til en billig penge til Omega? Bør man fjerne delefilteret elleR? Kan anbefale magnat new edge 216, hadde det i min omega før ombygging av stereo, bruker enda 6,5" fra new edge settet. Her er også bilde av settet montert :) Og nå :D (ikke ferdig) Siter Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 bak er det mindre høytalere. Tror det er 5" Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 bak er det 5 1/4. Akkurat montert Focal 165 krx2 i min egen nå forran. http://www.planethifi.no/shop/products/FOCAL-165KRX2.html Og ett RF sett jeg hadde liggende i dører bak. samt ett anna 6.5" RF sett baki sammen med basskassa. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg