wabby Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 http://www.austagderblad.no/lokale_nyheter/article2298188.ece På tide å ta sinkene ja :hammer :wave Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 About time! Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ja fortsett med det. Er på grund av sånne at farlige forbikjøringer blir til. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Det var jaggu på tide ja, skulle satt opp et eget skilt for sinker ved siden av det traktor skiltet på motorveiene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ikke dumt. Personer som snilekjører i trafikken er i seg selv ikke en fare, men de skaper til syvende og sist farlige forbikjøringer. Nå kan en jo si at det er føreren bak som velger å kjøre forbi, men noen ganger bør en bare se på realitetene og gå ut fra DET. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 jammen på tide! lå etter en nederlangs peugeot.. type urgammal kassebil i 60 på E6 i går... bak der lå den jo en bil.. jeg bestemt meg å kjøreforbi denne kassebilen, for jeg orker ikke å ligge i 60 på E6 når det er 80 der.. joa.. kom på siden av denne bilen rett bak peugeoten.. gjett hva... gjøken i bilen la seg ut og skulle kjøreforbi.. hva med å sjekke speilet? eller er det noe nordmenn skjelden gjør? holdt på å gå fullstendig galt dette der!! makan! sinker skaper trafikkfarlige situasjoner, mer traffikfarlig enn dem som ligger 120 på på E6 hvor det er 80/90! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Haha, så bra! Er fler som skulle ha blitt fratatt lappen fordi de kjører sakte.. Jeg kommer alltid bak sånne jævla treigiser jaffal.. *grrr* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Haha, så bra! Er fler som skulle ha blitt fratatt lappen fordi de kjører sakte.. Jeg kommer alltid bak sånne jævla treigiser jaffal.. *grrr* Er ikke du som er litt tung på gassen da..? :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 jammen på tide! lå etter en nederlangs peugeot.. type urgammal kassebil i 60 på E6 i går... bak der lå den jo en bil.. jeg bestemt meg å kjøreforbi denne kassebilen, for jeg orker ikke å ligge i 60 på E6 når det er 80 der.. joa.. kom på siden av denne bilen rett bak peugeoten.. gjett hva... gjøken i bilen la seg ut og skulle kjøreforbi.. hva med å sjekke speilet? eller er det noe nordmenn skjelden gjør? holdt på å gå fullstendig galt dette der!! makan! sinker skaper trafikkfarlige situasjoner, mer traffikfarlig enn dem som ligger 120 på på E6 hvor det er 80/90! Nordmenn kan ikke kjøre i det hele tatt, jeg har gitt opp.. :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Jeg er da ikke tung på gassen jeg:O Kjører under "miste lappen-grensa" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Det var jaggu på tide ja, skulle satt opp et eget skilt for sinker ved siden av det traktor skiltet på motorveiene:) På de Kypriotiske motorveiene har de et skilt med maks. fart (100) og et skilt med min. fart (65). Ikke dumt. Det er denne typen sjåfører som ofte gjør iditoiske manøvre, svinger til høyre og blinker til venstre, nøler midt i en sving, ikke kan lukeparkere, håpløse på bakkestart, osv. Et eksempel, var en dame (bombe) i en Nissan Almera eller noe en gang. Episoden var i England, og de kjører på motsatt side der. Det var en svingete vei, før det faktisk kom opp en dual carriage way (to felter hver vei), og gjett om hu skal holde høyre-filen. Jada, endelig forbikjøringsmuligheter (hun kjørte vel 10-15 under grensen), og vi nekter å slippe forbi folk. Endte med at man måtte kjøre forbi på innsiden, men jeg regner med at hun plutselig kunne bestemt seg for å skifte til venstre-filen. Forresten, Irske folk er smarte. I byer har de maksimum 50 km/t og på landeveien har de maksimum 100 km/t. Uansett hvordan veien ser ut. "The speed limit is a maximum, not the target". Da slipper du både å kjøre i rykk og napp, man kan få litt flyt i trafikken, samt faktisk kunne kjøre litt fortere enn man kan i UK og Norge, så lenge bilen tåler det. Mens Daewooer kan holde seg i 70, kan biler med bedre ytelser få lov til å kjøre i 100 rundt svingene uten å måtte frykte for sitt kjære sertifikat. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Jøss. Må være en revulosjon. Tenk å ta sinkene. Trodde det var det den norske stat ønsket seg. Sinkete trafikk og dårlig flyt.. Godt å se at et par godte politifolk som gjør noe mennesklig fornuftig :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Jeg er da ikke tung på gassen jeg:O Kjører under "miste lappen-grensa" :D *host* :D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Haha.. Jeg skjønner ikke hvor alle har det fra =/ Når jeg ALLTID kommer bak treigiser, dak naj eg jo ikke være hard på gassen da? =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 endelig... på tide att de begynner å ta de som er de fleste årsakene til farlige situasjoner Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg