audi__a41.8t Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Noen som har montert Effektanlegg på en TDI ??? VUrderer det selv, og da er jeg ikke etter noe effekt (Det har jeg nok av) , men vil gjerne ha litt grommere lyd ....Noen spesille som anbefales , eller er det bare å slenge på en Thorshov Potte ???????? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Jeg har kjøpt et slikt effektanlegg (catback) med et rør på hver side av rompa. har ikke bestemt om jeg skal ta det på eller selge det, det er ihvertfall for TDI, og jeg har hørt at det ikke blir noe effektforskjell, bare lyd..og utseende da :P Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 SINSYK lyd i tdi biler om man fjærner katalysatoren:D Plystrer som bare det Siter Golf 4 1,sæx 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Rimlig heftlig dreiemoment du har audi__a41.8t :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Rimlig heftlig dreiemoment du har audi__a41.8t :) :cool: Jepp , vet det he he.... drar som bare faen . .. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 SINSYK lyd i tdi biler om man fjærner katalysatoren:D Plystrer som bare det Hør på bilen til yosh_jt.. Anna skriker som bare det :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hør på bilen til yosh_jt.. Anna skriker som bare det :D HOHOHO! javisst! Anna skriker hver gang! *kremt* :D MEn i mitt tilfelle er det ikke noe effekt-anlegg, bare 2,5 tom rør hele veien.. da får du SYK lyd da.. hehe. MEn tilbake til det gutten spør om her... Ja, kjøp deg effekt-anlegg du. det hjelper. og fjerner du innmaten i katalysatoren din, vil det hjelpe deg enda mer... Er det ikke morro med enda mer power a? Og om type du skal kjøpe? tja.... bare å velge og vrake. men kjøp deg et komplett cat-back system. lett å montere og du blir sikkert garrantert fornøyd... koster fra ca 3 laken og opp... Selv Kjøpte jeg et slikt system av Simmons, og ble storfornøyd, hjalp på effekt, fetere lyd, og perfekt passform. Det er ikke rustfritt egentlig, men har hatt det i 3 år, og det er fremdeles like helt.. tror jeg ga 3200 kr den gang. de har 2 utgaver et litt vanlig og et for ekstra lite mottrykk for trimming. velg i så fall det siste. Så det er sagt. på bilen min hjalp fikk jeg 15 hester ekstra i motor bare ved å bytte filter, fjerne katta og sette på cat-back system. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg