le0n Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Trodde ikke disse bilene var og oppdrive jeg, faen hadde jeg hatt penger nå hadde jeg kjøpt:) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8384052&sid=11aV4vmcID689338&pos=15&tot=20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Trodde ikke disse bilene var og oppdrive jeg, faen hadde jeg hatt penger nå hadde jeg kjøpt:) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8384052&sid=11aV4vmcID689338&pos=15&tot=20 Dette er fremdelses ikke en gruppe a bil. står om denne allerede under andre tråder. det er en 242ti flathood, og ikke en gruppe a bil. den dagen man finner en gruppe a bil til 85000 er jeg julenissen. står jo homologated gruppe a bil i annonsen også jo. Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Skjærpings igjen! Denne annonsen er gammal og linket i en annen gr.A - tråd her. Og kall det hva dere vil: det er ihvertfall en Homolelisert Gra A bil; sjelden vare, 1 av 500. Men MÅ IKKE sammenlignes med GR A bilene som gikk på banen. Det døve er den amerikanske fronten og at det er Automat. Ellers synes jeg prisen er helt grei jeg. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Okay, sorry men fin uansett:) Og ikke vet jeg hva homolelisert betyr heller:) Hva betyr det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 satt i en manuellkasse (f.ex m90 m m47stang) så sku eg gjerne beholdt denne som den er i maaaangen år :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Okay, sorry men fin uansett:) Og ikke vet jeg hva homolelisert betyr heller:) Hva betyr det? Det betyr at fabrikken må bygge en viss mengde gateversjoner av samme type bil som de skal konkurrere med for å kunne delta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 To forskjellige biler på bildene...sitter og snakker med tidligere eier av den ene (amerikaner) på AIM nå. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hvordan er det med disse gateversjonene av gr.a. Er det GT understell eller et spesial gruppe a understell på dem? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenacius Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 satt i en manuellkasse (f.ex m90 m m47stang) så sku eg gjerne beholdt denne som den er i maaaangen år :) Men du har jo konvertert? :( Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hvordan er det med disse gateversjonene av gr.a. Er det GT understell eller et spesial gruppe a understell på dem? Vanlig turbo-understell. Det eneste spesielle med disse bilene er panseret, og det er ikke spesielt hvis du er fra Norge. Og ja...det er en 242 turbo. Det fikk du aldri her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Men du har jo konvertert? :( pr dags dato ja... plutseli kjøre eg volvo igjen .... vett aldri Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hvordan er det med disse gateversjonene av gr.a. Er det GT understell eller et spesial gruppe a understell på dem? Chassi: Volvo Motorsport fjädrar, de Carbon stötdämpare, förstärkta bussningar, org. turbo krängningshämmare. Bromsar: Org. med Mintex racingbelägg och Castrol SRF bromsvätska. Som tidligere nevnt holdt jeg på å kjøpe Ulf Karlsson sin Homogelated Gruppe-A-Volvo, men måtte islegge prosjektet pga. norske avgifter. :klovn: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Chassi: Volvo Motorsport fjädrar, de Carbon stötdämpare, förstärkta bussningar, org. turbo krängningshämmare. Bromsar: Org. med Mintex racingbelägg och Castrol SRF bromsvätska. Som tidligere nevnt holdt jeg på å kjøpe Ulf Karlsson sin Homogelated Gruppe-A-Volvo, men måtte islegge prosjektet pga. norske avgifter. :klovn: i norge skal allt som kan ligge under kategorien hobby bøtlegges :( Vi får ikke lov til å ha noen interesser i dette landet. Vi må kjøpe interesser for en dyr penge :( Møkkastat på maaange måter Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Personen som tok inn denne bilen tok inn 2stk Gr.a homologoted biler. En svart og en rød. det er ikke lik bil som banebilene men jeg syntes nå det er veldig morro å ha den, det er tross allt en veldig skjelden bil. Etter det jeg har hørt skal det bare være disse to som er orginale som går i norge men hørte det var solgt en banebil til norge på ipdusa.com men jeg tviler på at denne er orginal da det visstnok var noe som ikke stemte med kaross og år. Har hatt min på en liten lokal utstilling (autoshow) i år men det var allt jeg rakk føre jeg satt den inn til vinterlagring. Den vil bli å se rundt på stvner og treff fra våren av, men venter fortsatt med skilter siden det ikke er en bil jeg skal "bruke opp" åsså kosta bilen en del så har ikke råd til å betale 25lapper for skilter nå :P hehe Siter -83 Volvo 242 Gr. A 1 av 500 -86 Volvo 240 GLE 2,3 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det der er drømmen, en sånn skal jeg ha når jeg blir stor/større eller åssen det nå blir... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg