Morgis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Du kan jo sjekke hva de koster ny med 235/30 dekk? hadde ikke bytta de i din 264 for å si det sånn. Blir nok en liten sum ut av det ja. Lurer virkelig på hvor mye bilen min hadde blitt verdt med kun noen dyre felger :P Men å bytte eller selge volvoen min inn mot dem hadde vært totalt uaktuellt uansett. :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 skal prioritere å drikke øl og leve livet istedet for å skru bil:pray Skjønner jævlig godt det, men litt kjipt når bilen er helt nybygd. Sannheten er ikke at du har drekki deg dritings, vraka bilen, mista lappen og må spikre paller? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Skjønner jævlig godt det, men litt kjipt når bilen er helt nybygd.Sannheten er ikke at du har drekki deg dritings, vraka bilen, mista lappen og må spikre paller? hehe,nei langt ifra.piss lei å mekke bil,enkelt og greit. Nå skal jeg shoppe en bil det går å ha sjåfør på så en kan drekka litt:drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hehe,nei langt ifra.piss lei å mekke bil,enkelt og greit.Nå skal jeg shoppe en bil det går å ha sjåfør på så en kan drekka litt:drunk: Hehe:P pris på motor å gir? selges komplett eller? med Electromotiv? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg