Alex.72 Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Hva kan jeg gjøre for å få en 1.4 liter 60hk 99 modell polo til å gå sånn passe smooth? Hva burde jeg begynne med på en orig. motor, sånn step by step? f.eks hvordan effekt anlegg funker best? Hvordan filter er best til polo? Hvilken høyde er best senke høyde når jeg har 15" felger m. 195/15x50 dekk? Hva bør jeg gjøre med karroseriet? Noe spesielt? Jeg har planer om å lage en passe versting ut av den, men ikke sånn top shelf. bare sånn at den ser litt bra ut, og går sånn passe bra... Håper på svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Nå er vel ikke den motoren så veldig trimmingsvennlig.. skal du dra noe særlig effekt ut, så blir det dyrt og kanskje til og med lite holdbart... Senk den mye!! En Polo skal brøyte sigarettstumper!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg