Freeman Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 jeg nektet da jeg ble knipset i 115 i 80 sone.Var vel 9000 i bot og lappløs. fikk se bildet og det var jo ikke mye å skryte av.. saken ble henlagt pga bevisets stilling.. Rart du ikke har fått innkalling. dra ned å si at du husker ikke om det var du som kjørte da å be om å få se bildet. er det dårlig nekter du. spill dum:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripphoe Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Litt sent å gjøre det, ettersom det er en uke siden jeg sendte tilbake brevet om forelegget, at jeg godkjente det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 mennne leste ikke alt he rmen veit att mister man lappen under prøve tid,må du ta teori å oppkjøring på ny Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hva om du ber om å se bildet fra fotoboksen, evt nekte på at det var deg.. Veit at det går når det kun gjelder bot. Eller går det på bileier når det er snakk om beslag? Jeg har da 2 mnd igjen av beslaget mitt ;) om du nekter på at det er deg må du vel oppgi hvem som kjørte.. og den blir det vel litt værre med.. Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg ble tatt i 101 km/t i 60 sona i sommer, resultatet ble 8 måneder uten lappen og 8000 kr i bot.Hadde hatt lappen i 5 måneder. På sakspapirene mine står det at jeg må ta delvis praktisk oppkjøring for å få lappen tilbake etter de 8 månedene. Betyr det at jeg bare kun trenger den praktiske prøven og slipper teorieksamen på nytt? Noen som vet?:hvaskjera :hondakick :smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 har 24 mnd uten lappen jeg! :( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 har 24 mnd uten lappen jeg! :( Grow up! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hahaah:p er jo 18 da:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hahaah:per jo 18 da:p hvorfor 2 år? fyllekjørt? Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 tror d! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 tror d! "Tror d!" ? Har du ikke fått dom enda? Eller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 haha:P ja, ble det! men har ikke fått dommen enda!! men blir nokk 2 år ja! i å med jeg, kjørte uten lappen, var ikke gammal nokk, og for full! sååå! blir nokk 2 år ja! :( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 i å med jeg, kjørte uten lappen, var ikke gammal nokk, og for full! sååå! blir nokk 2 år ja! :( Ikke for å komme med "moralpreken" her, men da fortjener du jo ikke bedre. EN ting er at folk kjører for fort, det gjør vi jo alle, men fyllekjørere kan bare gå å grave seg ned for min del... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 haha! eid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 var engangs tilfelle da! var litt irundt på ei ferge kai! og jeg med min uflaks! så ble jeg SEFF tatt akuratt da jeg gjorde det! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg