Gå til innhold

Trackday.no Rudskogen!20.September

Ranger emnet


volvo_240t

Anbefalte innlegg

reff 20. september 2006

 

Trackday.no inviterer til sesongens femte og siste kjøring

Sted: Rudskogen Motorsenter i Rakkestad, Østfold

Dato: Onsdag 20. september 2006

Vi ønsker samtlige spesielt inviterte entusiaster velkommen til en spennende og fartsfylt ettermiddag på Rudskogen.

Vi disponerer banen fra ca. klokken 16.00 og frem til solnedgang klokken 21.00.

 

 

jeg kommer noen andre?

Volvo 240TIC++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat som skal kjøre der i mårra er meninga...

Men er det virkelig så ille at man blir svartflagga for å leke????!!!!###

Det er jo derfor en drar for å kjøre der, ikke for å jage rundetider og sporvalg.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist treff fra Trackday var en tragedie :puke: . Var det tegn til "sladd" så ble man svartflagget. sikkert fint for folk som kjører "en tur "på banen

 

Hvor får du det fra? jeg kjørte selv og jeg hadde rompa ut hver gang i slaktern og deposvingen..Trackday er bra treff det, men bare litt synd at det skal koste 800,- for å kjøre litt..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra treff. Lite biler så her var det bare å kjøre i ett sett til tanken var tom.

Takk til den shabby BMW'n som la igjen all servooljen utover slaktern og resten av banen. Jeg trodde først at mine Kumho dekk hadde blitt for varme men det viste seg at olje gjør ting litt sånn små glatt.

Det var en Rød 944 Turbo som fikk sladd når jeg lå på siden opp fra slaktern og snurret ukontrollert inn mot depot. Han stoppet heldigvis på innkjøringen uten skader. Flaks da det er mange som havner i svillene når sånt skjer.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår