Cheron Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Da ble det en ny einser på meg som blir bruksbilen min. Takk til Polardego for å ha sjekket opp denne. Bilen er i utrolig bra stand, og har kun noen små flekker overflate rust ( ser det ut som, men man kan aldri vite), en bulk på høyre skjerm og en liten bulk ved vinduet på passasjerdøra... Kmstand: 183 000 pr i dag :) STRØKENT interiør. Følgte med masse små morsomme deler som jeg skal montere etterhvert, så lar dette ligge inntil videre. Planene på denne er som følgende: Supersport gewinde 6x13 ATS Classic med 175-50(60) dekk ( er handla inn, må til Grimstad å hente dem :)) Dette er planen for øyeblikket. I tillegg så ser det ut som at jeg kommer til å spandere en hellakkering på bilen når jeg har fått byttet høyre skjerm og evt høyre dør. OM jeg ikke får tak i kromlisten rundt vinduet. Lar heller bildene tale for seg selv :) Interiøret. CL'n :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Tøft! Legger igjen en post så jeg får med meg hva som skjer! Liker det du driver med! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Sjekket opp? Du hadde ikke fått kjøpt denne bilen hadde det ikke vært for meg... :shake Sølve blir nok bra... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Sjekket opp? Du hadde ikke fått kjøpt denne bilen hadde det ikke vært for meg... :shake Sølve blir nok bra... :) Derfor jeg sier spesifikk takk til deg pus ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Derfor jeg sier spesifikk takk til deg pus ;) Jeg forventer bløtkake og roser på PM nå az... :blah: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 eeeeyyyyy det er jo en ZE regga bil :D ZE brother :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 eeeeyyyyy det er jo en ZE regga bil :D ZE brother :D Er nok derfor den er så bra med tanke på rust, at den har gått mesteparten av livet sitt på usalta nordnorske veier :) Mener forrige eier sa han henta den ned til østlandet for 2 år siden. Og da har den bare vært sommerbil... Fikk ikke med viterdekk da han ikke hadde det... Jaggu.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 kult :D ja er litt kjipt at saltingen har tatt over her også :/ så er nesten bare buss som duger her oppe om vinteren om man skal bevare bilene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 steik flott endelig kom den :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Najs! Skal du humpe rundt med SuperSport på denne nå da.....au vondt i ryggen ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Najs! Skal du humpe rundt med SuperSport på denne nå da.....au vondt i ryggen ;) Vel... Alternativet er å kjøre rundt i DENNE høyden da... :P Så da velger jeg å bruke Supersporten... ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 nydelig bil da. :) senk og felg og andre smådetaljer så blir denne bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Såg godt ud dette her da. Har store forventinger til denne, me tanke på det andre bygget ditt. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Såg godt ud dette her da. Har store forventinger til denne, me tanke på det andre bygget ditt. :) Har lovet meg selv å ta "det rolig" med denen bilen..... :cool: Så vi får se hvor lenge jeg klarer å holde igjen... Har masse ideer, og stilen på bilen er bestemt.. Begynner så vidt på lørdag ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 tenker meg at dette kommer til å bli bra ! stå på Cheron ikke hold igjenn, bare peis på så lenge du klarer :D vi veit alle at da blir det bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg