Gå til innhold

En dag på rullene - 14 oktober

Ranger emnet


Erik Andre

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor lang tid bruker dem pr bil da ?

Og visst jeg tar turen og benker den, hadde det vært mulig å justere litt bensin, det tar under 20 sec somregel :) Min går med for fet blanding, jeg bare vet ikke hvor mye...:S

 

Edit: Åssen går det på rulla med veldig slitte dekk ?

 

Mvh

 

 

skal nok klare og fikse det.. hvis det er noe du lurer på .. er det bare og spørre øyvind som eier botne bil.. han stiller på alle rally og gatebilene ... han har veldig peilig

 

trur du vil slite litt med de dekka... anbefales ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For denne prisen... er det kun et drag og papir i hånda? Eller er det muligheter for litt småjustering for de som stiller med datasprut og laptop?

 

 

jeg kan ikke love noe.. men man må nesten se hvor mange det kommer og hvor mye det er og gjøre.. kanskje gjøre noe instillinger hvis du kommer tidlig eller bremser først.. må nesten spørre øyvind når du/dere er på treffet....

 

det er mulighet og få tatt bilde av med lonny og lene på pansret eller ta ett bilde sammen med de... hvis du/dere vil... få tilsent bilde i posten (dette for kun 50 kr per bilde) minne for livet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var biler der med mer en 500hk i fjor, og at rulla skal klare det, problemet der oppe, er å få feste på rulla... over 400hk, og du spinner på rulla...

 

 

blir lettere hvis man sier sånn ca hvor mye hester man har i bilen ( slik at man kan binne den fast hvis det kreves) for og få mest mulig feste.... eller legge mere vekt på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det tar ca. 45 min til drammen fra Ryen, så avreise må skje senest 09:00. Greit at vi tar igjen litt tid på veien, men det er kjipt om det skulle stå stille et sted.

Vil heller komme litt for tidlig og være sikker på at jeg får bilen på rulla enn å komme litt forsent til rulla liksom.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir lettere hvis man sier sånn ca hvor mye hester man har i bilen ( slik at man kan binne den fast hvis det kreves) for og få mest mulig feste.... eller legge mere vekt på bilen

Lønner det seg ikke å feste godt uansett?

 

Er det mulig å få en smakebit på hvordan jentene ser ut?

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår