Gå til innhold

En dag på rullene - 14 oktober

Ranger emnet


Erik Andre

Anbefalte innlegg

Får vel nesten ta med bilen oppover.. Se om man blir skuffet eller overrasket...

 

Jeg kan sikkert kjøre bilen din..... men da må jeg vel drepe Enzo først:fatality:

hehehehe

 

Neida jeg tar vel med egen bil som ikke skal benkes, men alltid like moro å se på:)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hello!

 

funker ikke mailen min? daniel@ghostsbilklubb.no eller prøv (mortensen_racing@hotmail.com)

er det flere her som vil "stille" på bilen sin... hadde det vert greit,, de kom litt tidligere.. hvor mange her.. ??

kan trimme den oxo... må bare vite hvor mange som kan tenkte seg det på treffet... hvis man sier fra,, tidlig. .er det mulighet for og chipe bilen på stedet.. men må vite i god tid....

 

krb trading kommer oxo denne dagen... han kommer med 2 av bilene sine (ikke sikker hvem)

håper på at brakes.no kommer oxo og stiller ut produktene,,

samme med x-1r kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å komme meg oppover med Audien. Er veldig spent på å vite hvor mye jeg egentlig har ut på hjulene i gamle maskineriet. :D Men hvis den klarer å måle til over 250hk i motor er jeg meget fornøyd. Burde ihvertfal være mere enn 220hk som er orginalt så :p

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra :p ... sist treffet kom det er orginal boble,, bremset minst av alle sammen men han syntes det var like kult forde

 

Målsetningen er vel oppunder 50hk på hjula i corollaen, blir nok ikke det sprekeste der nei :(

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang95: Hvor ifra Oslo kommer du/dere. skal vi kjøre kolonne ditt? Jeg kommer med 3-4 biler og hadde vært moro å komme med en "stor" kolonne

Manglerud / Ryen. Hva med å møtes på Esso'n på Ryen?

Den er jo lett å finne ihvertfall

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det førstemann til mølla opplegg eller er det max antall biler? Kommer ihvertfall med 3 biler som jeg skrev i mailen :)

 

 

ikke noe første mann til mølla! men spør om du skal gjøre mere enn bare og ta en på rullende det... vi er der så lenge dere har lyst at vi holder på

 

er mulighet for at 2 søte jenter på pansret.. minne for livet.. 50 kr får bilde i posten, a4 fotopapir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid bruker dem pr bil da ?

Og visst jeg tar turen og benker den, hadde det vært mulig å justere litt bensin, det tar under 20 sec somregel :) Min går med for fet blanding, jeg bare vet ikke hvor mye...:S

 

Edit: Åssen går det på rulla med veldig slitte dekk ?

 

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår