Gå til innhold

En dag på rullene - 14 oktober

Ranger emnet


Erik Andre

Anbefalte innlegg

Ghosts bilklubb inviterer til "en dag på rullende" hvor man kan bremse bilen .. se hvor mye hester det er i motor og på hjula rullende tar alle typer biler forhjul, bakhjul og 4x4 koster 500 kr denne dagen (vanligvis koster det 1100+) treffet er i holmestrand på botne bil.. kl 10 starter det,

 

mail om info: daniel@ghostsbilklubb.no

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mange kan dere ha med dere da ?

 

Og er rulla "lav" eller blir det vanskelig for en lav på å komme på ?

 

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange vi kan ha med oss? så mange som mulig :)

 

var samme type treff i våres og da rulla det inn noen ganske lave biler på den, hvor stor bakkeklaring det må være vet jeg ikke. Kan undersøke det i morgen.

 

etter å ha lest signaturen din må du jo komme!! :)

 

til alle andre, koster ingen ting å komme å se eller stille ut bil, i våres tok de noen kroner for å være med på peoples Choice. Men ingen ting å bli blakk av

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jackpot: Daniel, fint for deg a :boxers neida bare tuller :)

 

Erik Andre: Hadde vært moro å tatt en tur ja, siden det er en stund til ennå så greier jeg ikke å svare helt ennå, men har veldig lyst...

 

Bilen min er ikke så veldig lav, men det er langt ifra fronten på bilen til forhjula, derfor får jeg problemer noen steder :)

 

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ærlig etter det jeg har hørt :) mange som blir skuffa, har hatt bedre resultater andre steder... på "snille" ruller eller skryte ruller.. hva man velger å kalle de :)

 

edit: fikk beskjed om at rulla er 100% rett og lave biler ikke hadde noe problemer med å komme innpå den.

 

minimal bakkeklaring er det ingen som vet sikkert, men bilen til Leif (svart Porsche 944) kan se den i siste gatebil magasinet hvis noen har lest det, ruller fint på og av.. og den har en spoiler som ikke ligger veldig mange cm over asfalten.

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett alle de stolte glisene bli til skuffa tryner i løpet av dagen mener du? :op: hehe....

Yep, helt riktig. Er moro å få se dem når hestekreftene de skulle få i følge hjemme siden de kjøpte f.eks luftfilteret på ikke stemte.

 

Måler den kreftene på hjula eller motor, siden de to er forskjellige.

Jeg har ikke all verdens med hester, men hadde vært moro å sett om jeg har fått noe mer med de få modifikasjonene jeg har.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår