Sower Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jakter på en resirkulerende dump, som skal i min saab 900 t8 turbo, men vil ikke få tak i noe plastikkdritt som sprenges når turboen slår til.. ;P så om noen her har personlig erfart noen gode dump ventiler, så kom med dem her =D 87 modell bil forresten ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hmmm masse forskjellige dumper! kollevold.no har bra resirk ventiler! en kamerat av meg har det på sin saab 95.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 ts- racing!!! Har i aliminium..... funker kjempe bra!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hei! Er godt fornøyd med min GFB hybrid, skikkelig kvalitet. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Har den orginale resirk evo dumpen liggende. denne er nesten ubrukt og ok til 1.4 bar trykk. Denne er populær i saab miljøet vet jeg Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg