kANVO Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Heisann! Dette er litt merkelig, men høyttalerene mine suser (høres ut som turbo :P) itakt med motoren! Altså, når jeg gir på så blir suselyden høyere... Noen som har vært borti detta før? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Høres ut som dynamostøy. Gå over jordingspunkter. Kan også være brente jordingsbaner i spilleren, prøv med en annen og se om det blir noe forskjell..:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kANVO Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Okei! Takk for tipset :) Hehe, når jeg tenker meg om... Spilleren er helt ny, satt inn for en uke siden... Brente jordingsbaner vil si? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Sjekk jordingen, evt signalkabelen. Kan være dårlig isolert eller ligge for nær strøm. Ligger strøm og signalkabel på hver sin side av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kANVO Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Nei, eller, signalkabler til frontsett på venstre side ligger sammen med strømkabelen... Dette som er problemet? Er ikke farlig å kjøre med dette? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Det kan/vil føre til støy men er ikke farlig... Suser det i alle høytalerene? evt. hvor? kan prøve å 'fade' til høyre f.eks for å se om det blir bedre da.. eliminasjons-metoden :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 HVOR MANGE TRÅDER SKAL VI HA OM DETTE PROBLEMET? Det er faktisk lov å søke litt på forumet her også, er vel 3 eller 4 gang denne uka. Ett søkeord "Turbolyd" ga følgende resultat http://www.bilforumet.net/search.php?searchid=987083 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg