Gå til innhold

Tråden om min BMW E36 325i M-tech Coupé

Ranger emnet


Slipstream

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JR-Performance: haha ja!:lol: Takk takk! Selge? hvorfor det?

 

brunerune: var vel litt ironisk ment men... ville være litt forsiktig med ordbruk tilfelle det var en på forumet sin...

 

 

 

ble solgt idag ja!.... mangen grunner til at jeg selger den.

 

-Kjøpt meg vinterbil (volvo 360)

-Tar ikke sjangsen på å kræsje i vinter(kommer garantert til å skje, liker å leke;) )

-Fikk en veldig god pris på bmw'en

-sinnsykt dyrt å ha to biler på lærlinglønn

:klovn:

 

 

EDIT:

- samle opp penger til en e36 med sekser!

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott å lese at det finnes noen ungdommer som står imot presset til å senke. Vi bor i et vinterland og jeg synes ikke det er så sinnsykt kult å brøyte disse veiene om vinteren og høvle ned fartsdumper om sommeren. Har selv hatt senket bil i 2 år og senk blir ikke det første jeg skal hive på min nye bil. Er klart senk er pent, men det sliter også ekstra på bilen og gjør det vanskelig å bruke bilen. Komforten forsvinner også, men kjøreegenskapene veier opp for dette :) Senk har både positive og negative sider og det at folk velger forskjellig er pga. rumpa smaker delt som baken (eller hva det no heter...:fatality: ) og det må de få lov til.

 

Flott bil i pen farge og et meget godt første valg :)

 

 

Bare å kjøpe komplett pakke det, så skal ikke det gå ut over egenskapene, personlig synes jeg bilen blir bedre etter senk og store hjule med lite gummi:)

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richie85: Takk takk! :) det er manuell:w00t

 

Oddis: :lol: haha! jævli bra sagt! :lol:

 

Angående OT i tråden så er jeg ikke så pirkete med det, da jeg mest sannsynlig kommer til å prate litt OT selv... bare det ikke tar av helt så skulle det nok gå veldig bra!

BMW CCN Member #7856

 

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår