Gå til innhold

Tråden om min BMW E36 325i M-tech Coupé

Ranger emnet


Slipstream

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda det går bra! nå har jeg endelig fått penger i kassa igjen! så nå har jeg fått ny chlutch og syncroringer, bestilt ny mellomakselforing, noen brytere og greier, byttet termostat og termostathus, byttet pakninger på diff, og fylt på ny olje... så det kommer seg! er vel på veien i romhjula håper jeg.

 

Hyggelig at du følger opp! :) hehe

BMW CCN Member #7856

 

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil! keep it clean da :) er så herlig lyd i 2.5l 24ventilerne i E36!! går en coupè her jeg bor med samme motor.. får nesten orgasme når jeg hører den!!

 

Men ang bilen.. bittelitt senk hadde gjort underverker.. omså bare 20-30mm elns;)

 

Noen spessielle planer ellers da? stereo, eksos, motor??

 

Lykke til videre!!

 

mvh

Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! :)

 

hehe, er klar over at den er litt høy i nesa, men det er hele m-tech fjærer rund baut... så siden det er helt så ønsker jeg ikke bruke penger på dette først da det er andre ting som faktisk trenger påkost! men ja, 30/15 el no likn hadde gjort seg utseende messig.

 

Jeg er ikke den største audiofreaken, da bilens motorlyd er musikk i mine ører =P men ja, litt lyd må det jo være, sitter en ny kenwood spiller som funker greit, aner ikke specs på den, også har jeg 2stk 6*9 på 250W bak, så det er nok inntil videre.

 

skal bytte forskjermer, bakluke, hellakkere, muligens no sportseksos med 4 stusser (vi får se) ellers så er det de planer som er nevnt tidligere.

BMW CCN Member #7856

 

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba!

Var bilen org. M-tech?

Da er det kanskje sperrediff ??

Isåfall har du virkelig noe morsomt å leke deg med her :D

Fiiiin førstebil !

Drit bra lyd i disse sekserene også, og drag (i 325). Skikkelig morsomme biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er org. M-tech, helt klart arti bil ja!

 

Da bilen er kjøpt ny av en dame i tyskland, og lamellbrems var ekstrautstyr så falt visst dette ikke på utstyrslista! Noe jeg fant ut i bakke start på snø! kom jo ikke av flekken! frustrerende!:knock:

 

Så hvis noen har en diff. med brems til salgs som passer så kom med tilbud!

BMW CCN Member #7856

 

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Idag her jeg lekt litt i garasjen...

 

Har hatt en ide jeg har hatt lyst til å prøve siden jeg kjøpte bilen for 11mnd sia!

 

og utfallet ble:

 

bilde024uf9.jpg

 

bilde025un4.jpg

 

Synes dette ble dritbra! men det er meg, har heller ikke sett noen andre som har det...

 

også et spørsmål: Noen som vet om det går an å pulverlakkere kalipperne? har pellt dem av idag, og har lyst til å lakke dem, men etter en norsk vinter så er jo kalipperne like brune igjen, derfor tenkte jeg på pulverlakkering siden det er så slitesterkt...

BMW CCN Member #7856

 

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår