PanDa Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 :hvaskjera Gjett hvem som faktisk ikke har ryggelys. Sku rygge ut her en kveld når det var mørkt så var det null ryggelys. Hva gjør jeg? Det er ikke sikkringene som er gått og de kontaktene under på girkassa sitter fast. Har hørt snakk om en knapp men vet ikke hvor den er. :shake Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 sjekka pærer? irr i kontakter? brudd i ledninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 har samme problemet selv jeg, har funnet ut at det er ryggelysbryteren som sitter i girkassa som er gåen, koster vel enn 150 kr ellerno ny på thorsov. Skal bytte min så fort jeg får tid til det. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 sitter vel like under toppdekselet på kassa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 må det skruing til for å finne den ? Har enda ikke rota meg til å fikse det.. Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Bare å legge seg under å trø handa opp på venstre side av kassa så kjenner du kontakten 2 tapper som stikker ut. Kan være litt trangt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Noen om vet om man får ener eller toer feil for det på eu kontroll.Har samme problemet og eu kontoll snart. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 1'r tror jeg det var, mener og huske det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 jeg har akkurat samme problemet.. fannt ut at det måtte vere bryteren skjekka absolutt alt av ledninger og perer sikringer osv.. og desuten så er det bare en 1er feil på eu kontroll.. bilen min er på eu nå.. får vite svaret snart.. frykter for bremser:( hehe:D er jo forholdsvis enkel å skifte den bryteren da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Bare å bruke tåkelys/bremselys når du rygger det! :) Evt sette nødblink på og rygge når det blinker... Hehe! :) Har ikke ryggelys selv. Eneste som er litt kjipt er når du skal parkere på kjøpesentre osv, når de bak presser seg oppi ræven og så går bilen bakover uten at det er ryggelys. For min del tror jeg det bare er løs kontakt, for når jeg napper litt i ledningen, så kommer de på. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Var bryteren på min også, men bare dårlig kontakt. Pussa litt på kontaktene, så var de ok igjen. Er bare 1'er på EU Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 min ble netopp eu godkjent med det samme problemet, å kappa fjører forran :D ser ut som et veldig vanlig problem dette her. hehe. er det veldig trangt å komme til den kontakten eller?? Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 jeg har heller ikke ryggelys... men er nok bare og få byttet ut den bryteren.... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 har samma problemet her oxo, fekk 0 på den på eu-kontroll:D hehe er ikkje sikkert han karen sjekka den:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 min ble netopp eu godkjent med det samme problemet, å kappa fjører forran :D ser ut som et veldig vanlig problem dette her. hehe. er det veldig trangt å komme til den kontakten eller?? Den sitter på oppe på på høyre siden av kassen. Noe kronglete å komme til, men har du fått den så er det ikke problem. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg