AMA Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Noen som kan legge det ene bildet over det andere og kjøre det "gjennonsiktig" Så det ser ut som pansret og døren er oppe samtidig som dem er lukket, hvis dere forstår hva jeg mener :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Sånn eller missforstod jeg ? evt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ja noe sån jeg mente. nederste bildet. Kanskje noen som klarer og gjøre det mer tydelig, skarpere bilde? Og den delen der pansret er oppe ikke er gjennonsiktig, kun når det er lukket.. Har sett noe lignende på et bilde tidliger, og syntes det var sykt stili.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Bildene er ikke tatt med nøyaktig samme vinkel whatever så blei litt uskarpt. Tok meg bare 3min hvor 1min var å få photoshop til å åpne og laste opp bildet. Kan prøve mer senere når jeg har batteri i musa mi, nå hakker den bare :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 :) Supert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Håper det var sånn her du mente? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Håper det var sånn her du mente? Ville berre gratuelere mspeed med inlegg nr 2.000 Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 noe sånt du prøver på? Bilder tatt av gamle bilen min... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg