RS2-GTi Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Kjempefin bil:) Får litt sånn assosasjoner til Opel Senator når jeg ser fra siden.. Ja det er jo som å se bilde av en 355 Spider og si den ligner på en Matra Murena! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ja det er jo som å se bilde av en 355 Spider og si den ligner på en Matra Murena! LOL!! Godt svart, RS2-GTi :D :D Mikkel: Det er vel lim ja, men jeg kommer til å bruke hårføner for å forme filmen best mulig. Men jeg fikk litt mye folie da, så ikke at det var to ark i hver pakke liksom.. jaja, godt å ha noe å skjære istykker :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 LOL!! Godt svart, RS2-GTi :D :D Mikkel: Det er vel lim ja, men jeg kommer til å bruke hårføner for å forme filmen best mulig. Men jeg fikk litt mye folie da, så ikke at det var to ark i hver pakke liksom.. jaja, godt å ha noe å skjære istykker :D Har du alt for mye så kan jeg få :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Får se hvor mye for mye jeg får.. :D er ingen vits å sende ett ark liksom. Men klart, om jeg bruker under halvparten så sender jeg gjerne jeg. Har trua på dette.. (bare jeg får lagt det pent da, ikke så enkelt det med ti tommeltotter).. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Jeg tror jeg gir opp det folieprosjektet..!! Av forskjellige grunner. For det første er den ikke lett å legge, men den delen føler jeg egentlig jeg har klart greit. Men jeg er ikke fornøyd med hvordan det blir seendes ut, rett og slett.. så nå har jeg begynt å rive av filmen på de nyinnkjøpte listene igjen :D Hva skal jeg gjøre med listverket nå da? Er det en idé å bare lakke de blank sort, med masse klarlakk på? En kompis av meg har sorte lister i S3'n sin(vel den er vel solgt nå), men jeg syntes det var pretty stilig! Kanskje det blir sånn noenlunde bra i V8'n også? Er jo lov å prøve!? :D Om dere har andre idéer så kom med de, og kom med de NÅ! Jeg gidder ikke kjøre rundt med denne kryssfiner'n som hører hjemme enten i båter eller i båtlignende amerikanske biler.. :p Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Jeg tror jeg gir opp det folieprosjektet..!!Av forskjellige grunner. For det første er den ikke lett å legge, men den delen føler jeg egentlig jeg har klart greit. Men jeg er ikke fornøyd med hvordan det blir seendes ut, rett og slett.. så nå har jeg begynt å rive av filmen på de nyinnkjøpte listene igjen :D Hva skal jeg gjøre med listverket nå da? Er det en idé å bare lakke de blank sort, med masse klarlakk på? En kompis av meg har sorte lister i S3'n sin(vel den er vel solgt nå), men jeg syntes det var pretty stilig! Kanskje det blir sånn noenlunde bra i V8'n også? Er jo lov å prøve!? :D Om dere har andre idéer så kom med de, og kom med de NÅ! Jeg gidder ikke kjøre rundt med denne kryssfiner'n som hører hjemme enten i båter eller i båtlignende amerikanske biler.. :p Listene er plastikk de? Kunne jo prøvd å lakkert dem enten samme farge som bilen? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 grom bil du he der Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Takk bdybdal. Mikkel, ja.. jo.. Men jeg tror helt sort blank kan bli litt nais også.. blir nok cac-ratt på meg også snart nå, har ikke helt bestemt meg for hvilken type, om jeg skal ha med alcantara, kanskje til og med den hvite alcantara'n.. Jeg har store planer om å få meg plasmaskiver i dashen serru. ;) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Takk bdybdal. Mikkel, ja.. jo.. Men jeg tror helt sort blank kan bli litt nais også.. blir nok cac-ratt på meg også snart nå, har ikke helt bestemt meg for hvilken type, om jeg skal ha med alcantara, kanskje til og med den hvite alcantara'n.. Jeg har store planer om å få meg plasmaskiver i dashen serru. ;) De plasmaskivene er jeg med på et gruppekjøp på:) Hvis vi finner noen som passer da.. ble litt mørkt inni der etter at jeg la solfilm på instrumentene:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Takk bdybdal. Mikkel, ja.. jo.. Men jeg tror helt sort blank kan bli litt nais også.. blir nok cac-ratt på meg også snart nå, har ikke helt bestemt meg for hvilken type, om jeg skal ha med alcantara, kanskje til og med den hvite alcantara'n.. Jeg har store planer om å få meg plasmaskiver i dashen serru. ;) Er jo S2 ratt til salgs på forumet nå da, 1500kr.. Men hvis du ta alacantra rattet bilr jeg sur...det sre ikke helt bra ut :S HVERTFALL ikke hvitt! Plasmaskiver ja..kunne vært moro :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Simon: jeg tror kanskje det blir vanskeligere for deg å få de til å passe..? Jeg har samme skivene som C4 omtrent, eneste forskjellen hos meg er selve kilometertelleren. Om jeg bare bytter ut speedometeret mitt med et fra C4, og fjerner oljetemp-målern og får inn voltmeter istedet, så er jeg fit for fight til de c4-plasmaskivene. Det kan vel du også få til, men du kommer jo til å dekke over den digitale klokka i turtellern din, åsså må du ha analog klokke i tillegg, siden de plasmaskivene har klokke.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Ja Mikkel, har sendt han PM, men får ikke noe svar.. Så jeg klarer meg heller med cac-ratt. De er jo nye også, og kvaliteten på det Paul leverer er ikke akkurat kjent for å være elendig.. :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Simon: jeg tror kanskje det blir vanskeligere for deg å få de til å passe..?Jeg har samme skivene som C4 omtrent, eneste forskjellen hos meg er selve kilometertelleren. Om jeg bare bytter ut speedometeret mitt med et fra C4, og fjerner oljetemp-målern og får inn voltmeter istedet, så er jeg fit for fight til de c4-plasmaskivene. Det kan vel du også få til, men du kommer jo til å dekke over den digitale klokka i turtellern din, åsså må du ha analog klokke i tillegg, siden de plasmaskivene har klokke.. Kan kjøpe de ekstrainstrumentene til s2 jeg, så får jeg oljetemp, oljetrykk og coltmeter slik som jeg har fra før. Klokka den driter jeg i:) Men har ikke du også skiver med som er flat nederst?? Mener C4 har helt runde skiver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 nope, C4 har det flate i bunnen de og. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 om du ser nedover siden her, så ser du hvordan de er montert også, og da ser du at disse også er kuttet nederst.. http://cgi.ebay.de/PLASMA-TACHO-Tachoscheiben-Audi-100-S4-C4-bis-280-kmh_W0QQitemZ260044367800QQihZ016QQcategoryZ72977QQcmdZViewItem er to forskjellige sett å få kjøpt ser jeg.. http://cgi.ebay.de/PLASMA-TACHO-Tachoscheiben-Audi-A6-S6-C4-280kmh-Instr_W0QQitemZ260055759714QQihZ016QQcategoryZ72977QQcmdZViewItem Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg