Gå til innhold

Min Audi V8 quattro

Ranger emnet


salms

Anbefalte innlegg

Skal prøve på det etter hvert. Har noen bilder, men syns ikke de er noe fine.. Skulle hatt nytt ratt også, så et nais et på noen bilder her, men det sto momo på det, det skal stå audi på ratt i slike biler, syns jeg.. :D

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah, idag var jeg å henta gullet mitt fra verkstedet!

Bytta registerreimsats, med vannpumpe, strammehjul og alt dertilhørende snacks. :) Fant ut at viskosevifta mi er gåen, da. Er det samme vifta som på andre modeller, er det noen som vet noe om det? Eller må jeg belage meg på å kjøpe ny til ca en million kroner?

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to vifter på min, en viskosekobling og en elektrisk. Viskosekoblinga er utslitt, jeg sjekka i ETKA nå, og den vifta er kun i bruk på andre audier som har V8-motorer. Altså ikke likt som på 5cyl-motorene.

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka på møller nå, koster 2.500 for vifte og kobling. Så det blir vel nytt, men ingen ting å stresse med, har andre ting som er viktigere..

Men nå er gule justerbare koni kommet på plass, OMFG det er godt.. :) Men, den ble litt lavere bak enn den ble framme, det likte jeg dårlig.. Med sachs-demperne så var den ganske bra syns jeg.. Spørs om tiltak må iverksettes..

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka på møller nå, koster 2.500 for vifte og kobling. Så det blir vel nytt, men ingen ting å stresse med, har andre ting som er viktigere..

Men nå er gule justerbare koni kommet på plass, OMFG det er godt.. :) Men, den ble litt lavere bak enn den ble framme, det likte jeg dårlig.. Med sachs-demperne så var den ganske bra syns jeg.. Spørs om tiltak må iverksettes..

 

Hehe, må kjøpe deg justerbart du å, så får du akkurat den senkingen du vil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo et par V8 stående på NBS, kan jo ikke ta allverden for en slik vifte med viskosekobling de.

 

Hvor ser du det? På nettsidene dems?

 

Uansett de har ikke en dritt av det som står der...Borte for mange år siden§

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neis, kanskje jeg mekker meg noe coilovers, får se. Må uansett ut med demperne en tur til før vintern.

Forresten, har du peil på hva folk tar for understellsbehandling? Skulle tectylert bunn' min.

 

Jeg har coilovers på min V8. Godt fornøyd med det settet.

H&R fjærer og gule koni. Bestilte settet fra USA.

Tok understellsbehandling med tynn tectyl, pga av vekta. det kostet 1500kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår