Probe GT Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hvor lite batteri kan man egentlig ha til bil slik at den kan være til å stole på. Tenker på plass og vekt.... Har også tenkt litt på og montere batteriet bak. eventuelle priser? Man kan vel ikke bruke MC batteri? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 MC batteri kan brukes, hvis det er sterkt nok. Det finnes egne lettvektbatterier til bil. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Ja det var det da.... Tviler da at et MC batteri er på 60A? Var nemlig på biltema igår, så på de minste batteriene dem hadde stående ute på pallene men hadde tenkt meg mindre enn det. Og imens jeg stod og ventet ved dele bestillingen var det en kar der som fikk tak i et MC batteri... hadde vært perfekt. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 MX-5 har små batterier. Så spørs det hva du skal drive da, stereo er nok utelukket men bilens nødvendige funksjoner går nok greit. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Har kvittet meg med alle kiloene med magneter og møkk, så det vil nok ikke bli noe problem, har bare et enkelt frontsett med en pioneer 27x4rms Hvordan batteri mener du med mx5? Hvis ingen andre har forsket med mindre batterier blir det vel bare for meg å teste til jeg finner et batteri som duger men som er lett og lite nok.. Er gele batteriene lettere? Med tanke på og ha et batteri inne i bilen må jeg vel ha det? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Mazda MX-5. Bør vel ha gelebatteri hvis det skal inn i bilen.Vektforskjell på gele og syre vet jeg ikke. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 ok, takk for hjelpa;) skjønte forrresten at det var mazda du pratet om.. :P noen som har prøvd MC batteri? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Høyden bilelektro i Moss har motorsykkel batteri som er sterke nok til og sette i bil, prisene er ikke så gale heller tror jeg. En på jobben kjøpte mc-batteri der til rallybilen for en liten stund siden. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 takk for innlegg, da fikk jeg det faktisk bekreftet... dem er kraftige nok :D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hvilken type etc gikk du for? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg