MortenM Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 OOOO kan noen hjelpe meg med noen ideer håssen jeg skal få av viser på turtallet mitt får den ikke av :ex_machin GRRR Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 vipp den av med ein gaffel Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 drit i gaffel! napp den RETT opp med fingra, sitter som FAEN, men pass på at du ikke bryter den sidelengs på noen helst slags måte! da er det byebye til turteller'n din! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Prøvde med gaffel og kniver men den ville ikke av. Det eneste som funka var fingra. Fikk noen solide merker i tommelen og pekefingeren men:P satt som faen.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 heheh gaffel har jeg gitt opp...testa med fingra satan jeg dro men gikk ikke hva redd for att jeg dro skeift ,men skal teste mer med fingra da trur jeg Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 heheh gaffel har jeg gitt opp...testa med fingra satan jeg dro men gikk ikke hva redd for att jeg dro skeift ,men skal teste mer med fingra da trur jeg Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 HELVET# glemte ¨å se hvor speedo nåla sku stå når jeg tok den av,,,noen som har litt peil om sånn ca d blir, Steike nåla sitter på turtall,, steike redd for å ødelegge jeg asså men Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 skal vell stå på 0? =p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 meiner det skal være eit merke (kvit) litt nedafor stoppe pinnen. meiner dette er null punktet. sett nåla der og bøy den over pinnen. var vertfall det eg gjorde og blei ganske rett. skal vertfall vera sånn at du tar nåla opp til 160km/t og slepper den og den skal gå rett ned til null uten at den "nøler" seg på plass. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg