Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

da har jeg noen små updates.. bilen går å alt.. litt ureint, men leker litt olje å lader ikke(dynamoen) noen som vet hvor diverse kabler skal? får ikke til:(

 

ellers så har jeg fått skiftet frontruten:D da hadde jeg prøveskilt, å kjørte dn på dn strømmen som va på batterie! ska prøve å legge ut filmsnutt nå.. men vet ikke hvordan jeg jør d:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Steike.. Prøvekjørt den? Du som kjørte torsdag/fredag?

Har du koblet noen ledninger inn på dynamo? Er vel 3 ledninger som skal inn dit... 1 av dem til startmotor og så til batteriet å resten inn i bilen. (ladelys å sånn).

 

Filmsnutt kan du vel legge ut på youtube.com eller photobucket?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å kjørte fredag fra halv 12 til kvart over 12 å¨kvelden:)

 

var 3 kabler jah, en tjukk, (+) tok jeg plass en tjukk blå.. tok jeg på en anna plass.. da hadde jeg en liten rød igjen! kanskje dynamoen har tatt kveld:S hmm. ikke godt å si:S hmmm noen som vet sikkert hvor diverse ska?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å kjørte fredag fra halv 12 til kvart over 12 å¨kvelden:)

 

var 3 kabler jah, en tjukk, (+) tok jeg plass en tjukk blå.. tok jeg på en anna plass.. da hadde jeg en liten rød igjen! kanskje dynamoen har tatt kveld:S hmm. ikke godt å si:S hmmm noen som vet sikkert hvor diverse ska?

Prøv å mål med multimerter du:) så finner du ut om den lader eller ikke

Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst

Volvo V70 AWD R 99mod vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tjukke røde skal jo til starteren og derfra til batteriet..

Så skal du ha 2 ledninger som er endel mindre enn den røde +... De skal inn på b+ ellernoe... Husker ikke helt. Kan sjekke det senere om du vil. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. går bra det:)

 

får se om jeg får bruk for en da:D

 

fan i går når jeg skulle kjøre biln til bake til norbil, så jikk dn fan meg varm... jeg bare: KA I HÆLVETTA?:P

 

ser under pansere.. fylt av kjølevæske.. da var det en slange som var hoppet av... ble først nervøs:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på F motorn hadde jeg en ekstra dyse(kaldstart dysa) hær var det en blå kontakt ikke sant? er det denne som ska på kaldstart ventiln eller va det er som sitter under innsuge på FK motorn? tror denne er grunnen til at min kuker når dn er kald, og går litt ureint! noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 1 til overs.. har ikke sett noen kaldstart dyse så:S hmm.. hvis det ikke er at jeg har satt feil stikk på tomgangsventiln eller noe sånt.. hva kan d være da? er tungstartet når dn er kald.. går u reint uansett motortemp?

 

noen som har peil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår