Stingah Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Ja topicen sier vel det meste. Det er snakk om en diesel som er litt dyrere å kontrollere da.. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Kontroll på min kostet 450 og det er også en diesel :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Ok.. Er et verksted her som har "tilbud" nå.. De skulle ha 650,-.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Alt under 600kr syns jeg er passe.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Det er vel 200 i avgifter, resten er arbeidspenger/fortjeneste Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Her koster det ca 500,-, mulig merkeverksted tar mer, men er ikke vits i å betale for mye for dette.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 noen tar 250-350, men er også ute etter å gjøre jobben om evnt. feil dukker opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Og noen finner feil som ikke er der, for å lure folk.. Det har jeg fått erfare selv.. Fikk en bil gratis, som hadde 2'er feil på drivaksel, han som eide den kan ikke skru selv, og verkstedet skulle ha mange 1000 for det.. Jeg henta bilen, kjørte rett på etterkontroll, og den ble godkjent med en gang.. Tror dette er verst i byene, der det er mange mange flere som ikke har greie på bil, og som har råd til verksted.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Går det ikke en sånn veldig sliten NAF reklame på radioen? Med han innpåslitne dumme karen som skryter av at NAF eu kontroll mens du venter koster så-så mye kroner? Var ihvertfall ikke mye peng. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg