mornja Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Akkurat fått turteller i posten og det fulgte ikke med monteringsanvisning. Det er 6 ledninger totalt; 3 korte ledninger (orange, rød og svart) og 3 lengre ledninger (rød, grønn og svart). Noen som kan være så snille og fortelle meg hvor ledningene skal monteres? Det er også en knapp på baksiden med tre steg hvor det står 4,6,3 under. Hva gjør denne knappen? Siter mornja '93 Opel Vectra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hvilket merke er det på turtellern? Knappen på baksiden regulerer du etter hvor mange sylindre du har. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mornja Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Det er en autogauge turteller. Siter mornja '93 Opel Vectra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Det skal vere en kabel på + og en på minus batteri , pluss en kabel til minus på coil.Men usikker på fargene.Er det 6 ledninger utfra turteller eller? Var mange det...... Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mornja Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Ja er 6 utfra tellern. Siter mornja '93 Opel Vectra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 vanligvis er det rød strøm + svart strøm- grønn til coil- og gul til dashbordlys, på noe målerer er det ikke vanelig å koble til den. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mornja Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Nå har jeg funnet ut det meste; begge svarte - minus på batteri, grønn - minus på coil, orange - lys, 1 rød på + batteri men vet ikke hvor den siste røde skal. Men den røde som skal på + batteri: Kan jeg koble den via f.eks hovedstrømmen på cd-spillern eller må jeg legge opp ny kabel? Siter mornja '93 Opel Vectra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Du kan legge den på stereokabelen ja.. Den andre går vel på lyset i måleren, så den bør du koble på lysbryteren.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mornja Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Nå som jeg har begynt og montere svineriet og skulle montere på coilen på -, men det latterlige er at det faktisk står + og - over begge inntakene.. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken som faktisk er hvilken( + og - )? Siter mornja '93 Opel Vectra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Prøve begge? bare legge ledningen inntil mens bilen går og se om du får noe utslag det :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg