ArraKiss Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Yep, og bildene er ikke langt unna.. akkurat hjemme fra Jobb serru :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Her kommer da bilder: Sånn, det var det jeg hadde så langt... Kan skimte rustproblemet mitt på panseret der... er ellers noen små rustroser her og der på bilen men jeg skal gjøre hva jeg kan for å ordne de. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Pen bil, nesten lik farge som min =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Pen bil, nesten lik farge som min =) Jo takk takk... var å kikket på tråden din nå... har mange like tanker som deg :) Følgende er nå bestilt å ventes på plass iløpet av et par uker: -Golf 2 Gt/GTI Euro front spoiler -Golf 2 clean look grill -Golf 2 red/clear crystal taillights -crystal/clear big bumper foglights Golf 2 -Golf 2 hoodspoiler -crystal turnsignals with parking light, Golf 2 big bumper -crystal sidemarkers, Golf 2 Har og kjøpt meg glassklare hovedlykter fra en på forumet og blir mest sannsynlig hentet idag! Alt ble bestilt fra TMTuning.com da jeg har god erfaring med de fra før. Ang dette med tåkelys... hvordan kobler man dette lettest opp? Har sett det ligger en stikker til overs på hver hovedlykt, har disse noe med saken å gjøre? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hmm dette kan bli bra da ja ;) Mye kom det der på ? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 så da bra ut dette :) rusta på panseret er null problem.. legge ned bakruteviskeren er jo en kosejobb du kan gjøre på 5min nå da :) ser betraktelig bedre ut, og da har du jo gjort noe på golfen idag liksom, hehe. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hmm dette kan bli bra da ja ;) Mye kom det der på ? Det kom vel på rundt 3000,- + mva da... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 så da bra ut dette :) rusta på panseret er null problem.. legge ned bakruteviskeren er jo en kosejobb du kan gjøre på 5min nå da :) ser betraktelig bedre ut spørru meg. Ja har fått tak i et strøkent panser så jeg tar vel å henter meg det snart.. skal også legge ned viskeren ja :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Forresten, kan de sidelistene byttes med noe mer diskret? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 rive av og tette hulla:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 de tjukke listene som du har (og jeg) etterlater seg hull ja. gti-listene, de tynne, er vel limt(?), og de tar seg iallefall bedre ut syns nå jeg :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Blæh, orker ikke tette hull.. men å skifte til tynnere lister må vel være kurrant! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg synes faktisk de brede listene er ålreite =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Joa, hver sin smak :) Synes de blir litt for dominerende.. men kanskje med litt farge på så endrer det seg! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 <-87 limt! 87-> hull Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg