ChevyKen Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Heisann, Trenger ny konebil og skulle hatt tak i en grei Golf IV rundt 1999-2002 med automat. En Highline, minimum 1.6 og må ha klima. Noen som vet om noe? Følger med på finn, autodb o.l. men det er begrensa hva som fins med automat.. Takker & bukker for tips/linker ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Kanskje kan denne dieselkjerra være interessant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Bilen var chippet fra orginalt 90 hk til ca 115 hk ved Volkswagen i Tyskland for 1 år siden. Syntes det hørtes litt godt for å være sant.. Ville muligens spurt etter papirer på det.. :) Automatkasser og chip er vel ikke noe drømmesituasjon etter det gutta på ts-racing sa.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er forøvrig heftelser på den og :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 kunne trengt en senk også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Takker for link! Snakket med selger i dag og bilen høres bra ut! Bare et problem, jeg klarer ikke å komme meg dit innen søndag, og da blir han borte i 4 uker. Jeg trenger bil ASAP. Så jeg setter fremdeles stor pris på linker om dere kommer over noe eller vet om noen. Har vurdert å dra å se på denne, noen som har noen tanker? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8238318&sid=8abXEPzRO728090&pos=30&tot=68 takk igjen for innspill! ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Takker for link!Snakket med selger i dag og bilen høres bra ut! Bare et problem, jeg klarer ikke å komme meg dit innen søndag, og da blir han borte i 4 uker. Jeg trenger bil ASAP. Så jeg setter fremdeles stor pris på linker om dere kommer over noe eller vet om noen. Har vurdert å dra å se på denne, noen som har noen tanker? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8238318&sid=8abXEPzRO728090&pos=30&tot=68 takk igjen for innspill! ;) Ken så fin ut den, var uten heftelser til og med :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hei igjen! Det ble denne her på meg: Det er en 1999 1.6 Highland, sort skinninteriør, 108' km. Eneste ekstra jeg kunne tenkt meg var cruise control og at setebunnene var litt lengre. Bortsett fra det tror jeg vi kommer til å bli godt fornøyde. ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 grattis. pen bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Cruise kan ettermonteres for ca. 1000 spenn... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Cruise kan ettermonteres for ca. 1000 spenn... :) Serriøst ?? HVor ???? Må ha det :d, spurte møller en gang og de ville ha over 6 Konger ...:hvaskjera Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg