Gå til innhold

På jakt etter Golf IV m/automat

Ranger emnet


ChevyKen

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Trenger ny konebil og skulle hatt tak i en grei Golf IV rundt 1999-2002 med automat. En Highline, minimum 1.6 og må ha klima. Noen som vet om noe? Følger med på finn, autodb o.l. men det er begrensa hva som fins med automat..

 

 

Takker & bukker for tips/linker

 

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for link!

Snakket med selger i dag og bilen høres bra ut! Bare et problem, jeg klarer ikke å komme meg dit innen søndag, og da blir han borte i 4 uker. Jeg trenger bil ASAP. Så jeg setter fremdeles stor pris på linker om dere kommer over noe eller vet om noen.

Har vurdert å dra å se på denne, noen som har noen tanker?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8238318&sid=8abXEPzRO728090&pos=30&tot=68

 

 

takk igjen for innspill!

 

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for link!

Snakket med selger i dag og bilen høres bra ut! Bare et problem, jeg klarer ikke å komme meg dit innen søndag, og da blir han borte i 4 uker. Jeg trenger bil ASAP. Så jeg setter fremdeles stor pris på linker om dere kommer over noe eller vet om noen.

Har vurdert å dra å se på denne, noen som har noen tanker?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8238318&sid=8abXEPzRO728090&pos=30&tot=68

 

 

takk igjen for innspill!

 

;)

Ken

så fin ut den, var uten heftelser til og med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Det ble denne her på meg:

 

6_-1816140722.jpg

 

6_1806097179.jpg

 

6_789832272.jpg

 

6_839310623.jpg

 

Det er en 1999 1.6 Highland, sort skinninteriør, 108' km. Eneste ekstra jeg kunne tenkt meg var cruise control og at setebunnene var litt lengre. Bortsett fra det tror jeg vi kommer til å bli godt fornøyde.

 

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår