Frakk2000 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg skal selge noen felger, og trenger litt tips til sending av disse. Hva er billigste måte å sende de på? (Linjegods, posten, Tollpost Globe osv)? Hvordan bør de emballeres? Tips? Noen som har sendt felger før? Hvor mye kosta det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Ingen som har noen tips? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 du får dem vel på en palle. Det er vel fast pris ca på en palle. Om du tar kontakt med nicoloco på forumet kan han fortelle deg mer om Tollpost ivertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Tror jeg skal ringe tollpost og linjegods i morra. Fraktkalkulatoren til Norcargo var bare helt leim, skulle ha 16000 for å frakte felgene.. Mulig 4 kolli med vanlig post blir det enkleste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Pakk de inn i bobleplast og send en og en felg som norgespakke i oppkrav. Det koster rundt 160,- felgen. Da er de forsikret opp i mot 10 000 og:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Neh, koster 191kr per felg ;) Men det er nok en av de billigste løsningene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Såpass ja. Dette burde jo jeg vite som jobber for posten:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 jeg har fått sendt 4 dekk og felg med posten engang... da var 2 og 2 felger teipet sammen.. da ble det 2*191kr.. måtte sendes slik pga av vekt.. Ellers så er linjegods og tollpost dyre om en ikke har bedriftsavtaler.. men utrolig billig om du jobber eller har jobbet der :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Mulig jeg kan sende fra jobb. Vi har eget "postkontor" der. Har også bedriftsavtaler med flere transportselskaper. *tenke* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 gjør som jeg sa, kontakt nicoloco. han jobber i tollpost og kan garantert hjelpe deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Fant ut vi hadde firmaavtale med NorCargo og Linjegods. Ser ut som det skal ordne seg greit. Fant flotte pappesker på jobb også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Kostet ca 500 kr for meg å sende komplett felgpakke med dekk (18") fra Lørenskog i Akershus til Nesna i Nordland med Nor Cargo. Ingen u-pris dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Allright, ser ut som min prisberegning var ca riktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg