sRt Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 heisann, dere som har montert forsterker i hjulbrønnen og montert vifter i gulvet for lufting, hvordan koblet dere disse. Hvor hentet dere strøm slik at dem bare funker når bilen er på? Er det noen plass på forsterkeren jeg kan hente ? Kunne vel henta strøm fremme med sigarettenneren, men det vil jeg helst unngå. Må vel være en lur måte baki :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hent styrestrøm fra remoten på forsterkeren din! :D Eller hent strøm fra baklykta! Det lyset er jo tent konstant mens bilen er i drift! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hmm, remoten er jo ikke så dumt nei. Du imponerer stadig nico :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 husk og bruk det som nicoloco sier.. styrestrøm på et relee.. kjedlig om du knekker remote utgangen på spilleren din.. nå vet ikke jeg hvor mye remoten på spilleren din tåler, men better to be safe than sorry!!! Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 er en annen på forumet her som har tegnet den, men husker ikke hvem. men den er riktig i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 kanskje et utrolig dumt spørsmål. Men et slik relee, hvor kan jeg få kjøpt det og er det dyrt? takk for svar forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 bilekstra, biltema, bensin stasjon eller lignende... kalles lys relle minnes jeg :) pris husker jeg ikke... er småtteri Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 du får kjøpt det så og si over alt. bensinstasjoner, biltema, bilekstra, torshov osv. pris kommer litt ann på, men rundt 50-70,- tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg