Gå til innhold

Gal mann ytrer sin mening om trafikken utenfor der han bor

Ranger emnet


Kverna

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tatt fra mopedportalen.com

 

 

 

Hi-Fi Lasse 05.09.2006 - 16:35 Innlegg #1

 

 

Årets sykkel 2005

 

 

Gruppe: Members

Innlegg: 2240

Ble med: 9-May 05

Medlem nr: 9295

 

 

 

Må bare dele det her med dere

 

En kamerat av kompisen min (MaThiaZ) kjørte bil i Hokksund (like ved drammen), lå litt over fartsgrensa såklart, alle gjør jo det

Men det som var da; plutselig hoppa det en kar ut i veien med maglight!

Måtte jo såklart opp med mobilkameraet og filme når karen kom løpende bortover mot bilen..

Resten kan dere høre ved å laste ned klippet!

 

Lover dere, er så jæævelig verdt å se på

 

LINK TIL FILM

 

Er en .3gp fil, kan bruke quicktime for å se

 

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le av de idiotene her inne som siet at, vist man kjører i 100km i 60 sona så har man ikke noe med lappen og gjøre.. hehe.. så er det ingen her inne som skulle hatt lappen, så det er vel bare og slappe av med og leke vesle voksne.. og late som at men har så mye vett i hue.. alle gir litt gass innimelom, og den som ikke innrømmer det, nja det sier seg selv, dem lyver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le av de idiotene her inne som siet at, vist man kjører i 100km i 60 sona så har man ikke noe med lappen og gjøre.. hehe.. så er det ingen her inne som skulle hatt lappen, så det er vel bare og slappe av med og leke vesle voksne.. og late som at men har så mye vett i hue.. alle gir litt gass innimelom, og den som ikke innrømmer det, nja det sier seg selv, dem lyver..

:). er ikke på ett bilforum for ingenting a vettu. hehe. hær lærer man nesten å kjøre svin her. så ikke ikke kom med noe veslevoksen prat nei. hehe. alle gir litt mere enn det det sies.

-volvo 240 88mod 240GLE

-Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MER enn bredbånd :O (snakk om skikkelig smalbånd her eller hur)

 

men seriøst å kjøre 100 i 60-sone er ofte galskap ,det finens jo 60-sone og 60-sone, faen kom på cp-fartsgrensa på ring3 til vinteren. Ja mindre kø? Mange biler som kommer fra 100/90-sone og inn i 60 noop blir vel ikke kø av slikt.

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har blitt utsatt for en slik kar engang f0r, jeg ligger i fartsgrensa, er 30 sone mitt i byn, ikke akkurat no plass for raakj0ring (ska inr0mme jeg gjorde det mye naar jeg var idiot med fersk lapp da...) her ligger jeg faktisk fint, bruker blinklys, stopper for noen som skal over veien.. men nei da, han her skulle ikke over veien, han kom l0pende bort til min bil, a bynne aa skjenne aa preike om stereoanlegg (som jeg ikke hadde...) og burning og tullekj0ring, helt tilfeldig, skj0nte ingenting...

 

men selvf0lgelig, siden denna karen da stopper meg tilfeldig og skjeller meg ut for ingen grunn, igrunn oppf0rte seg motbydlig of provoserende... saa provoserte jeg litt tilbake idet jeg la fin blaar0yk igjen i krysset idet jeg vinka, idiotisk av me, jeg vet, men jeg var fahn meg irritert paa karen... (blir help blaast i huet nar jeg blir sint...)

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår