Gå til innhold

Prosjekt Formel E

Ranger emnet


golfrider

Anbefalte innlegg

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er føljetongen ferdig.. Nå blir det nok lengre tid mellom hver oppdatering, men dere kan jo følge med videre hvis dere gidder. Håper det har vært gøy til nå..

 

Jeg vil gjerne markere, feire om du vil, at prosjekttråden er kommet til realtime. Tenkte å feire med et lite chick-pic jeg fant på vwortex (ikke akkurat en MILF, but what the heck:D ):

 

gammel_dame_poserer.sized.jpg

 

Hva synes dere om prosjektet så langt?

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. En ikke så altfor fin dame, på en så altfor fin Golf.

 

Prosjektet er spennende det, og har fulgt med siden "starten". Litt synd at det blir lengre tid mellom hver oppdatering nå, men skal uansett bli moro å følge med videre:)

 

Så vel forøvrig bilen din på Fredag (om jeg ikke husker totalt feil, og om den fortsatt står på Vaerste), men fikk ikke sett så mye på den. Var visst nok av prosjekter der, så fikk ikke sett like nøye på alle:) Var egentlig ikke av den grunn jeg var der heller, for at jeg skulle snoke rundt.

 

Men fortsett i denne banen, så blir det bra. Einsere er noen morsomme små biler, med mye potensiale i!

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prosjektet er spennende det, og har fulgt med siden "starten". Litt synd at det blir lengre tid mellom hver oppdatering nå, men skal uansett bli moro å følge med videre:)

 

Ikke så rart at det tar litt lenger tid mellom hver dose med bilder, ettersom han nå har kommet så langt fram i prosjektet at han nå oppdaterer med ting som faktisk skjer om dagen (og ikke oppsummerer hva som har skjedd i løpet av det siste året).

 

Stå på, Golfrider! Du ligger omtrent så bra an som jeg gjør med min vinrøde Einserkiddie .

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info, selv om dette var noe jeg alt visste. Har fulgt med siden "starten" som jeg sa (hermetegnene var altså der av en grunn), så har dermed lest, og fått med meg at nå er han up-to-date med hva som faktisk skjer om dagen:)

 

Men uansett, det er et spennende prosjekt!

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stå på, Golfrider! Du ligger omtrent så bra an som jeg gjør med min vinrøde Einserkiddie .

 

Jeg må få tatt meg en tur bort og sett på hva som skjer hos dere! Blitt lenge siden sist..

 

Og ja.. Den dama er vell litt i slappeste laget!

Bilen står i på værste fortsatt ja. Tror det kan bli vanskelig å flytte den noe sted:wonder: Da må man evt. bære den ut..

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Aaaaalt for lenge siden noe har skjedd med bilen. Men nå er jeg i gang igjen!

Har bla. fått mine fingre på en g60 raddo som resursbil, så nå blir det nok G60 motor i Formel e`en. Mer om det siden..

 

Første pri er å få "ferdig" det grøvste i motorrommet og resten av karosssen..

 

Får vel legge ut noen bilder.. Lenge siden sist!

 

Driver og sveiser igjen alle små hull osv...

 

ingen_hull.sized.jpg

 

Kapper ut litt og sveiser inn nytt

ny_platt.sized.jpg

 

Har kappet ut den forhøyningen der spylertanken var festet tidligere. Skal tinne og jevne ut det søkket.. Det nederste søkket lar jeg være ettersom jeg skal ha plate fra rammevangen inn mot innerskjermen.

huller.sized.jpg

 

Det ser kanskje ikke så bra ut, men sveisene holder og det blir nok bra etter litt sliping..

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidet fortsetter.. Tenkte å gjøre meg ferdig med den holderen og tinning av gropen. Her er litt bilder av prosessen:

 

Sveiser slipt ned, remgjort og påført flussmiddel:

1_G.sized.jpg

 

Tinnet påført:

2_G.sized.jpg

 

Varmet opp på nytt og smørt utover:

3_G.sized.jpg

 

Ferdig pusset:

4_G.sized.jpg

 

Baksiden, sandblåst og sinkgrunnet:

bakside.sized.jpg

 

Ferdig! Vasket med potetmelvann og grunnet:

5_G.sized.jpg

 

Tar tid denne tinningen, men det er jaggu moro! I morgen tar jeg resten av den andre innerskjermen..

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Golf 2 motoren passer ikke rett inn.. Den gjør det vanligvis, men ikke på min siden jeg hadde en 1,1 liter orginalt. jeg må flytte venstre motorfeste (sett forfra). Har man 1,5 og opp er det bare å hive den rett i!

 

Det blir litt mye annet nå for tiden, men jeg prøver å få gjort gjort litt i ny og ne!

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår