golfrider Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Et bilde av det andre dempertårnet: Og så var jeg en tur innom og kleena bakluken: Sveiset igjen merkehullene og viskerhullet. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Da er føljetongen ferdig.. Nå blir det nok lengre tid mellom hver oppdatering, men dere kan jo følge med videre hvis dere gidder. Håper det har vært gøy til nå.. Jeg vil gjerne markere, feire om du vil, at prosjekttråden er kommet til realtime. Tenkte å feire med et lite chick-pic jeg fant på vwortex (ikke akkurat en MILF, but what the heck:D ): Hva synes dere om prosjektet så langt? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hmm. En ikke så altfor fin dame, på en så altfor fin Golf. Prosjektet er spennende det, og har fulgt med siden "starten". Litt synd at det blir lengre tid mellom hver oppdatering nå, men skal uansett bli moro å følge med videre:) Så vel forøvrig bilen din på Fredag (om jeg ikke husker totalt feil, og om den fortsatt står på Vaerste), men fikk ikke sett så mye på den. Var visst nok av prosjekter der, så fikk ikke sett like nøye på alle:) Var egentlig ikke av den grunn jeg var der heller, for at jeg skulle snoke rundt. Men fortsett i denne banen, så blir det bra. Einsere er noen morsomme små biler, med mye potensiale i! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Prosjektet er spennende det, og har fulgt med siden "starten". Litt synd at det blir lengre tid mellom hver oppdatering nå, men skal uansett bli moro å følge med videre:) Ikke så rart at det tar litt lenger tid mellom hver dose med bilder, ettersom han nå har kommet så langt fram i prosjektet at han nå oppdaterer med ting som faktisk skjer om dagen (og ikke oppsummerer hva som har skjedd i løpet av det siste året). Stå på, Golfrider! Du ligger omtrent så bra an som jeg gjør med min vinrøde Einserkiddie . Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Takk for info, selv om dette var noe jeg alt visste. Har fulgt med siden "starten" som jeg sa (hermetegnene var altså der av en grunn), så har dermed lest, og fått med meg at nå er han up-to-date med hva som faktisk skjer nå om dagen:) Men uansett, det er et spennende prosjekt! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Stå på, Golfrider! Du ligger omtrent så bra an som jeg gjør med min vinrøde Einserkiddie . Jeg må få tatt meg en tur bort og sett på hva som skjer hos dere! Blitt lenge siden sist.. Og ja.. Den dama er vell litt i slappeste laget! Bilen står i på værste fortsatt ja. Tror det kan bli vanskelig å flytte den noe sted:wonder: Da må man evt. bære den ut.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 det kan bli vanskelig å flytte den noe sted:wonder: Da må man evt. bære den ut.. Jeg har jo lagd så fin tralle til deg jo...:titties: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg har jo lagd så fin tralle til deg jo...:titties: Ja det har du J-A! Tenkte faktisk å legge ut noen bilder på værstetråden nå.. Du får smøre deg litt med tålmodighet så skal verden få se din kreasjon! Edit: vagner er nede.. tar litt tid! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Aaaaalt for lenge siden noe har skjedd med bilen. Men nå er jeg i gang igjen! Har bla. fått mine fingre på en g60 raddo som resursbil, så nå blir det nok G60 motor i Formel e`en. Mer om det siden.. Første pri er å få "ferdig" det grøvste i motorrommet og resten av karosssen.. Får vel legge ut noen bilder.. Lenge siden sist! Driver og sveiser igjen alle små hull osv... Kapper ut litt og sveiser inn nytt Har kappet ut den forhøyningen der spylertanken var festet tidligere. Skal tinne og jevne ut det søkket.. Det nederste søkket lar jeg være ettersom jeg skal ha plate fra rammevangen inn mot innerskjermen. Det ser kanskje ikke så bra ut, men sveisene holder og det blir nok bra etter litt sliping.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Arbeidet fortsetter.. Tenkte å gjøre meg ferdig med den holderen og tinning av gropen. Her er litt bilder av prosessen: Sveiser slipt ned, remgjort og påført flussmiddel: Tinnet påført: Varmet opp på nytt og smørt utover: Ferdig pusset: Baksiden, sandblåst og sinkgrunnet: Ferdig! Vasket med potetmelvann og grunnet: Tar tid denne tinningen, men det er jaggu moro! I morgen tar jeg resten av den andre innerskjermen.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 syns dette ser bra ut jeg!! men passer den golf 2 motoren rett inn? Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 jeg synes du er flink! bra arbeidsmoral ! stå på! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Golf 2 motoren passer ikke rett inn.. Den gjør det vanligvis, men ikke på min siden jeg hadde en 1,1 liter orginalt. jeg må flytte venstre motorfeste (sett forfra). Har man 1,5 og opp er det bare å hive den rett i! Det blir litt mye annet nå for tiden, men jeg prøver å få gjort gjort litt i ny og ne! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 I tillegg må du modde rammevangen på passasjersida for å få plass til reimstrammeren til G-laderen. Marcs klubbkollega (og nesten navnebror) holder på med et lignende prosjekt. Nyttige bilder her: http://www.tuning-freaks-hh.de/images/projekte/golf1/golf1.htm Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Aha! Takker for den linken! Alltid nyttig med noen bilder! Kan du høre med Marc om det finnes noen flere bilder av den modden på rammevangen? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg