Gå til innhold

Golf GTI

Ranger emnet


LMJ

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor fikk du tak i det kittet ?

 

Har ikke kjøpt det enda... Men vurderer det sterkt! Lurer bare på hvordan monteringen med luftmengdemåleren osv blir. Ligger til salgs på ebay. her er linken...

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-COLD-AIR-INTAKE-00-05-VW-GOLF-JETTA-1-8T-21-493_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ38634QQihZ010QQitemZ200027119610QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt det enda... Men vurderer det sterkt! Lurer bare på hvordan monteringen med luftmengdemåleren osv blir. Ligger til salgs på ebay. her er linken...

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-COLD-AIR-INTAKE-00-05-VW-GOLF-JETTA-1-8T-21-493_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ38634QQihZ010QQitemZ200027119610QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

 

okei ! pass på at det ikke er til us modell , for er ikke sikkert det passser på våres ! (i følge flisasundet i alle fall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke gjøre noe selv på bilen snart da Magnusjor? Er jo akkurat lik som når du kjøpte den av meg jo:)

 

Er ikke så lett å legge utgifter i nye ting når jeg må bytte halve bilen vettu... Blir litt utgifter der vettu.

 

Hvis du vil ha det bildet av deg og dama di som var i bilen må du bare si i fra!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du må få slengt opp noen bilder med sideskjørta på jeg magnus, er ikke så lett å ta en svipptur fra trondheim for å få sett hvordan det ble :P Men kommer til helga uansett da tenker jeg, hører rykter om at lakken er klar til da.... vi ringes ;)

 

skal vaske bilen nå og polere den... så skal jeg knipse litt. ble sweet når de kom på:) har høstferie jeg vettu. så bare å komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår