Wheelman Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Noen som veit hvor jek kan få tak i g60 rally interiør til min Golf 2, 2 dør...? Hvor mye må jeg gi for det i så fall? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 du kan stjele mine, men det koster deg en arm og et hode... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 hva med corrado interiør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by tobbern hva med corrado interiør? I har corrado int. det er smuud:) passer bilen bra. Men jeg lurer litt på hvor jeg kan få kjøpe sånne breddere i kantene BAK . Setene passer de.. men corradoen er litt breiere bak enn golfen. har hørt om noe man kjøper å legger på siden der, så det blir jevn overgang:) men ellers ser det bra ut.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 har corrado interiør til salgs...stoler foran + bak dashbord m/ instrumenter alt + masse annet stash...deler ut en corrado g60 mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by tobbern har corrado interiør til salgs...stoler foran + bak dashbord m/ instrumenter alt + masse annet stash...deler ut en corrado g60 mvh tobias Mye skal du ha for førerstol? Skader på den? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 hvordan er det med dørpaneler foran og bak i golfen med corrado interiør? må jo ha alt... hva mente du med at baksetene var for brei ell no sånt..? my skal du ha for interiøret a? strøkent? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by Celeborn hvordan er det med dørpaneler foran og bak i golfen med corrado interiør? må jo ha alt... hva mente du med at baksetene var for brei ell no sånt..? my skal du ha for interiøret a? strøkent? De er ikke for breie.. dreit på draget.. de er for tynne... men de passer.. man kan få kjøpt noe til å legge der, så de passer helt med golf 2 sidepanelet Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 selger hele interiøret med paneler for 4000kr førerstol er slitt ved venstre sidestøtte i navelhøyde her er tråden hvor priser står: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=13788 mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 har hørt at dørpanelene ikke passer i golf 2 jeg...? legg ut noen bilder a...!? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 sorry for at det tok så lang tid har vært busy med skole og demontering\sending av deler i det siste her er bildene:http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&postid=180364#post180364 mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Noen som veit hvor jek kan få tak i g60 rally interiør til min Golf 2, 2 dør...? Hvor mye må jeg gi for det i så fall? du kan stjele mine, men det koster deg en arm og et hode... hfracing :Kanskje det er han som har tatt golfen din :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Originally posted by hfracing du kan stjele mine, men det koster deg en arm og et hode... Kanskje han faktisk tok deg på ordet.... EDIT: Ja, lars-frr var ute før meg med den "vitsen" :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 hehe :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg