Gå til innhold

Min Golf IV GTI.

Ranger emnet


texx

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har selv vurdert den leppa der, men syns den var så stygg når den lå for seg selv. Men på bilen var den jo knall :) Er det gitter inni den leppa?

 

Syns leppa er fin jeg :) men dyr hehe.. er ikke gitter i den.. men kan sikkert sette inn gitter vis man har lyst.

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeelig fin bil, likte fronten med lyktene, grillen osv. veldig bra!

 

Er ikke forsikringen ganske så høy for en ungdom på en slik bil?

 

Jeg er 22år og betaler 13-14.000Kr i året med full kasko.. så er litt men syns da alt er dyrt å forsikre når man er under 23 :)

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt pent! :)

 

Sleng ut bilder så fort du får på felger, gleder meg. :D

 

Takk for det :) Ja, skal legge ut bilder når jeg får felgene :) men ble ikke svarte felger likevel :( var så lang ventetid på svarte felger, Ringte rundt til mange men ingen som hadde felger jeg likte som var i svart.. Så får felger neste Tirsdag som er sota/grå med blank kant.. så får jeg teste de å se ossen det blir. blir det ikke bra så får jeg bestille noen svarte å selge de igjen :)

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22år og betaler 13-14.000Kr i året med full kasko.. så er litt men syns da alt er dyrt å forsikre når man er under 23 :)

 

okay, syns ikke det var så altfor galt igrunn.. jeg som har en helt vanlig golf 3 1.6 betaler jo nesten 11 000 med full kasko med 20%. du har jo iallefall hestene du betaler for.. he he

 

men nok en gang, najs bil! har sååå lyst på en golf 4 selv, iallefall når jeg ser din!

Bilen min

VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår