Mazda 626 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hei! Har kjøpt med en Golf 1.8 S. Hva står S'en for? Har ikke sett dette før i Norge og bilen som jeg har kjøpt er opprinnelig fra Frankrike. Det er 90 Hk i denne. Går det greit eller blir den litt dau? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Det går ikke fortest i verden akkurat, men det går fremover, vertfall.. :) Angående S'en vet jeg ikke, men jeg tippere kanskje den har noe form for ekstrautstyr som gjør den S-verdig.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 S'en står vel for "sær" - siden den er fransk mener jeg :P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Kan hende det er noe aftermarket-stuk som forrige eier har klistret på for at det skal se "kult" ut?? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hvor står denne S da? Bak på bilen eller i vognkortet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg