Gå til innhold

Da har jeg kjøpt min første golf 1 ! :)

Ranger emnet


Tazzen

Anbefalte innlegg

Henta meg en golf 1 i går, en Golf C, 83modell, 1.6 liter, gått 165.000.

Godkjent senk sa eiern, ekke sikker på hvor mye den er senka. hakke kikka på det ennå :)

Å den var meget fin for rust, nesten ingenting, bare bittelitt i lakk overflaten.

Har sett under den å alt, å ser meget bra ut, aldri sett de slik, de har jo en tendens te å ruste no fælt:P

 

 

Bilde rett etter jeg hadde hentet den:

 

bilde577nk1.jpg

 

Tok fort noen bilder i sta:

bilde589xu1.jpg

 

bilde590pg7.jpg

 

bilde592ie2.jpg

 

Var bittelitt rust her, men svært lite. har ikke fjerna den ennå, men tror ikke det er noen overaskelser her:

bilde599wi2.jpg

 

Eneste "skade" på bilen, ser ut som ett dekk har subba kraftig, flasser litt av på kanten her:

bilde601ad9.jpg

 

Motorommet, fant ikke noe rust, trenger en shining men:

 

bilde603ee1.jpg

 

Bittlitt er det josiden bilen ikke skal ha vært pusset opp, det veit man jo aldri men:

bilde604bb9.jpg

 

parbilder til:

 

bilde608hz2.jpg

 

bilde610fa9.jpg

 

 

 

 

Men trenger hjelp til noe, har 3 valg nå!

 

1. Selge bilen å leite etter en gti (siden det er det jeg er på jakt etter å pusse opp, å da for mer penger til å kose på GTI til å begynne med)

 

2. beholde bilen å bruke den som vinter bil, å kjøpe en GTI å pusse opp i vinter

 

3. Pusse opp denne her istede for en GTI

 

 

 

jeg er avhengi av en vinterbil uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trenger hjelp til noe, har 3 valg nå!

 

1. Selge bilen å leite etter en gti (siden det er det jeg er på jakt etter å pusse opp, å da for mer penger til å kose på GTI til å begynne med)

 

2. beholde bilen å bruke den som vinter bil, å kjøpe en GTI å pusse opp i vinter

 

3. Pusse opp denne her istede for en GTI

 

 

 

jeg er avhengi av en vinterbil uansett

 

Fin Einser!

 

Gå for nr. 2 så har du plutselig flere Einsere...som oss andre :thumb

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke råd til å pusse opp denne PLUSS en til dessverre. hehe

 

Å plukke ut motorn av denne å sette i gti blir litt for mye jobb syns jeg, da jeg ikke har greie på dette idet heletatt, må man ikke røske ut ledningsnett å skifte bremser å alt da?

 

Tror det blir å bruke denne i vinter å finne en GTI, har en 83 rabbit på hånd.

Så har jeg allerede kjøpt meg slike gamle krom fangere, "nye" på ebay.

 

 

takk for komentarer :)

 

 

jo en ting, kan jeg kjøre på vanlig 95blyfri?? hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er iallefall ha den som vinterbil, å lakke den opp i orginal fargen nærmere vintern å selge den. etter en titt i vognkortet står det motorvolumet er 1487 eller noe. Så da er det vel en 1.5 liter da, ikke en 1.6. jaja pyttpytt:p

 

noen som har noen hovedlykter til meg som de vil selge? slike helt clear? skrik ut.

 

Satt på noen gamle felger jeg hadde liggende, laaangt ifra fine, men bedre enn 13" stål :)

 

bilde611cn4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stemmer for valg nr.3

 

treng jo ikke spandere på mye for at den skal bli skam tøff :)

 

 

Skal pusse opp en einser i vinter, derfor jeg solgte golf3n. Så blir pusse helt opp. Å er sugen på en GTI, så leiter etter det, kommer det ingen før juletider pusser jeg opp denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal selge denne, kan du selge den til meg?:p men synest den fortjener GTI-motor jeg;)

 

 

var inne på tanken å sette i gti motor å slikt, men tenke hvorfor ikke kjøpe en gti å slippe all den jobben. planen var å selge mot sommern ja, men for rett pris går den nok nå om dagen åsså da jeg trenger penger til felger. hehe

Gi bud PM da vette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår