Bjerk1 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Anbefalinger av Lakkverksted i Trondheim? hei, skal lakkere den nye fram fangeren jeg har fått i meg nå. men lurer på hvor det er rimeligst og forsåvidt best å få det gjort henn? tenkte et extra strøk over bilen også med det samme (et lag med lakk og to lag klarlakk) har lakk kode å kan skaffe lakken selv også. akryl lakk kan er det jeg kan skaffe selv. Noen som har noen tips eller erfaringer hvor jeg kan få dette gjort i Trondheimsområdet? hadde vært veldig fint om noen ga meg noen tips. Å jeg må få dette gjort kjappest mulig Mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 dra på elgseter lakering da bjerken ? :) kanskje du får dæ en gopris å =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 dra på elgseter lakering da bjerken ? :) kanskje du får dæ en gopris å =) Er det en bra sjappe som gjør en god jobb til ikke alt for høy pris eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hva med Roars Billakering på heimdal? Blir hvertfall et veldig bra resultat, og ikke er han så dyr heller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hadde vært kult om du kunne lagt ut prisene du fant ut her på denne tråden... Skal selv ha lakkert diverse i Trondheimsområdet.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg