kremt Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 du vet du får dårlig lys med 10 000k xenon?anbefaler 6000k, da har du bra lys og det ser pent ut! :) 6 000k i hovedlyktene og 12 000k i grøftlysene, det blir saker :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Driver å diskuterer disse xenon lysene inne på vw audi club også. Der mener de at det ikke bør monteres xenon i vanlige reflektor lamper, det vil sjenere og blende møtende trafikk så veldig! Det burde være linselys.. Tenkte ikke jeg på da jeg bestillte sota frontlykter med vanlige reflektorer! Hmm.. Noen som har sett det blitt gjort i reflektorlamper? Angående styrke så synker jo som du sier lysmengden når en stiger kelvin verdien.. Ville ha 8 eller 10 tusen fordi jeg trodde det så tøffest ut! Hehe.. men er litt i tvil hva jeg skal gjøre nå.. Eneste sted jeg har linselykt er tåkelysa, men gidder ikke kjøpe til de hvis jeg ikke har oppe lissom :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Driver å diskuterer disse xenon lysene inne på vw audi club også. Der mener de at det ikke bør monteres xenon i vanlige reflektor lamper, det vil sjenere og blende møtende trafikk så veldig! Det burde være linselys.. Tenkte ikke jeg på da jeg bestillte sota frontlykter med vanlige reflektorer! Hmm.. Noen som har sett det blitt gjort i reflektorlamper? Angående styrke så synker jo som du sier lysmengden når en stiger kelvin verdien.. Ville ha 8 eller 10 tusen fordi jeg trodde det så tøffest ut! Hehe.. men er litt i tvil hva jeg skal gjøre nå.. Eneste sted jeg har linselykt er tåkelysa, men gidder ikke kjøpe til de hvis jeg ikke har oppe lissom :) er bortkastet å montere xenon i reflektorlamper syntes jeg..lyset blir ikke på lang nær så bra som på linser, også har du jo ikke den samme justeringsmuligheten.. på 8 og 10 000 kelvin så er lyset rett og slett lilla.. men men, min mening:hello: Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Eneste sted jeg har linselykt er tåkelysa, men gidder ikke kjøpe til de hvis jeg ikke har oppe lissom :) Det er jo i tåkelysa det er fetest med xenon, 12000 kelvin i de! :) Dritfett å kjøre med xenon tåkelys samt diode parkpærer :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Blir ikke 12 000 k å skjære av seg hue a? :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Ny plan, siden jeg allerede har bestillt sota frontlykter uten linser, kanskje bi xenon hadde vært noe? Har slike xenon look pærer på hele fronten på bilen så ser ikke så værst ut i utgangspunket. 6000 k på fulllysa så har en noe å møte vinteren med.. Eller hva mener folket? :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 xenonlook pærer gir ikke samme utseende da, og mange av de lyser sykt dårlig, og har dårlig holdbarhet, hvertfall min erfaring :) Bixenon hadde gjort seg sikkert, eller bare xenon på fulllysa dine :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Rektig.. Nei blir jo ikke det samme som ekte xenon, men er jo del hvitere enn vanlig pærer. Ja xenon på full lysa jeg mente :) Blir jo større nytteverdig da hvertfall, men får jo ikke briefa med det da! hehe.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hva med å selge de sota lyktene til meg og kjøpe deg noen lykter som funker for xenon:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hehe.. Kanskje d.. Se om jeg får lyktene først da :) Eller om jeg bare fikser xenon på full lysa :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Du burde hatt de gamle baklyktene til Satrixen din Sim, også lagt på blå farve der det hvite var.... det hadde gjort seg på bilen din vøtt ;) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Det hadde blitt spesielt i allefall.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 sorry OT men har lenge tenkt på og gjøre baklyktene mine til heeelt blå men jeg finner faen ingen som vil selge meg noen lexus lykter sabla billig! hehe.. gjør lizm ikke noe om jeg ødlegger di fordi det er jo bare LEXUS lykter:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hva med forslaget mitt da Sim... eller kanskje ikke Andrè har de lyktene lenger!? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hva med forslaget mitt da Sim... eller kanskje ikke Andrè har de lyktene lenger!? han har solgt de Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg