Earthquake Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Vi har kjøpt oss en ny Touran 2.0Tdi DSG Exclusive Line varebil og jeg lurer på å chiptrimme den. Har hørt mye rart om disse "plyg & pray" boxene og lurer på om noen her har erfaring med slike boxer eller annen chiptrimming til Touran med 140HK diesel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Se her istedet: http://www.optican.net En bedre løsning dette ja :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Skal høre med en av forhandlerne her jeg, kanskje dette er noe å satse på:) Takker for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Gikk ikke de 140 hk`ene bra nok,hehe? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hehe, har ikke fått bilen ennå. Skal hente den i neste uke. Men det er vel noe i det at mye vil ha mer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hehe, har ikke fått bilen ennå. Skal hente den i neste uke. Men det er vel noe i det at mye vil ha mer:) Jepp, det er noe i det!=) Skal velg gå greit med rundt 180hk etter chipping! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
futuredome Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg har nøyaktig samme bil som deg (140 tdi utgaven) kjøpte den i mai. Oppgraderte softwaren i bilen i juni og har kjørt slikt siden. Bilen går som bare det, ingen problemer. DRAR som fader opp bakkene. Jeg anbefaler oppgradering av software og ikke disse "power" boksene... Gjør det skikkelig når det først skal gjøres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Ok, hvor fikk du gjort det? Har du hatt no problemer med Møller ved service osv? Er litt redd for garantien da bilen er leaset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
futuredome Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Vel, garantien ryker vel antar jeg hvis de får greie på det, men skal en del tid og målinger til før de finner ut av det. Hvis jeg feks skulle få fiksa opp bilen etter et evt uhell og var redd for at de skulle finne det ut - så er det bare å omprogrammere igjen til original... Jeg fikk gjort dette i kr. sand (vennesla) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Har også samme bil, men dreimomentet er vel begrenset til 350nm når man har DSG? Økning på 30nm og 30(?)hk og ser jeg ikke helt poenget med og bruke så mye penger på... Har selv leasingbil og garanti, så er ikke helt overbevist om hvor lurt det er og begynne og tukle med det. Men er det mulig og få noe som kan "slettes" uten spor så er det fort litt mer interessant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jotne Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Jeg har nøyaktig samme bil som deg (140 tdi utgaven) kjøpte den i mai. Oppgraderte softwaren i bilen i juni og har kjørt slikt siden. Bilen går som bare det, ingen problemer. DRAR som fader opp bakkene. Jeg anbefaler oppgradering av software og ikke disse "power" boksene... Gjør det skikkelig når det først skal gjøres. Hva betalte du ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 har du bare 140 hestern høhøhø :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Bumpe en halvt år gammel tråd. For og si at du kanskje har en 170 hesting. HALLO. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg fikk meg nettopp en Touran med 140 hk tdi og dsg kasse. Jeg følte bilen ikke gikk så veldig bra i begynnelsen.. men etterhvert som jeg fikk "kjenne" bilen og at bilen løsnet etter de første 150 milene. Så føler jeg faktisk at 140 hk er rimelig greit. Trodde jeg hadde fått katta i sekken først, men er mer og mer fornøyd. Jeg har den nyere Touran med facelift 06/07 modellen. Det jeg trenger nå er senkesett og større felger for å få ut enda mer av "dyret". Jeg hadde nok heller prioritert skikkelig understell og skikkelig grep før jeg valgte mer hk og moment. Noen som har senket sin Touran og eventuelt merke og mm? Jeg har en liten butikk selv og lurer litt på å ta inn H&R senkesett. men veit ikke om andre kan være like aktuelle. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DatDude Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 tøm meldingsboksen din, earthquake!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg