48IDA Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Trenger hjelp til å få tak i felger før siste nm-runde på g-moen + Right on. Trenger 2stk 15"x 8" eller kanskje tom 15x10 (usikker på om det går). Boltsirkel: 5 på 4 1/2 Alt av interesse...noen som vet om noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Send noen mailer til Nosra (Norwegian Street Rod association), Bøllestuk Rodders, Airport Rodders. Husker ikke adressene, men du finner de på nettet. Noen av de gutta blir jo aldri fornøyde og bytter felger oftere enn de bytter dekk. Eller hva med den Amcarklubben nedi Vestfold som er helt Felg-festisjer? Husker ikke navnet på de. Har også Moldestuket (klubb, tror jeg) men det blir kanskje litt langt unna? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Jeg får ta en runde :) Mulig noen av gutta i amcar klubben på Jessheim har noe også,... Sikkert lett å få tak i felger når man har bekjenter og kontakter i miljøet - noe jeg ikke har skaffa meg riktig ennå. (Har vært i feil miljø i mange år ;) (vw)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Originally posted by Hot Rod Send noen mailer til Nosra (Norwegian Street Rod association), Bøllestuk Rodders, Airport Rodders. Husker ikke adressene, men du finner de på nettet. Noen av de gutta blir jo aldri fornøyde og bytter felger oftere enn de bytter dekk. Eller hva med den Amcarklubben nedi Vestfold som er helt Felg-festisjer? Husker ikke navnet på de. Har også Moldestuket (klubb, tror jeg) men det blir kanskje litt langt unna? Ingen Klubb enda :D , men er noe på gang :D Felger i den dimmen har vi i hauger :D http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg