Gå til innhold

Min Celica 6st gen.

Ranger emnet


Volvo740Turbo

Anbefalte innlegg

her er da min nyinnkjøpte bil , har ingen "før" bilder , men har da bare senket + felger + anlegg... hehe bilen ble anskaffet med en skade i forstilling h.side -dette ble fort fikset , så ble senkesett kjøpt og montert (40mm) og felger kjøpt inn , med 225,35-17 lisser rundt.

musikk : Sony spiller , MDS frontsett , 10" 3-veis pioneer høyttalere i hattehylla , ultimate 12" i gulvet bak , 1stk ultimate forsterker til sub , 1stk Phoenix Gold forsterker til 10" , skal og få 6.5" mellomtone i sidene bak koblet på P.G forstereren.

 

utseende : skal skaffe orginalvinge -skrik ut om noen har , og lakke den, speil, håndtak, spylerdyser , og lite skilt foran og. kvite blinklys rundt hele!

 

 

P2210005.jpg

P2210009.jpg

P2210008.jpg

P2210007.jpg

P2210006.jpg

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin bil du mekker deg der, har nettopp kjøpt meg en lik en selv. Må bare si at de felgene og senkingen så utrolig bra ut!

Angående det med orginal bakvinge vil jeg si at den så faktisk utrolig bra ut uten vinge også.(clean look)

89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt)

97 Toyota Celica T-20 (Solgt)

88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt)

96 Toyota Carina E T19 (Solgt)

98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hvis du skal ha klare blinklys på fangeren må du skifte til en fanger som hører til -96 modell eller nyere. Men det koster... må regne 6 - 7000 før alt er på plass med tåkelys og blinklys. Finnes ikke klare blinklys til 94 og 95 fangerene dessverre.

 

Har forresten masse deler til bilen din... også originalvinge®. Så hvis du fortsatt er på jakt så si i fra..

 

 

Crashtestdummy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår