Gjest moore Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Bilder fra streetmeetet i Drammen.. Ikke noe redigering og etterbehandling bortsett fra oppskarping + ramme.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Kjempefine bilder :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 faen ass, jeg bomma på datoen og fikk ikke kommet (håper du fikk mld på mobben moore..) men bra bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Fine bilder moore :) Tok 350-400 bilder så kommer noen så fort jeg får sortert litt. Utmatta i vegvesenbeina mine :( Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Sleng ut flere bilder da! Måtte dra så tidlig og glemte eget kamera..... Noen som har bilde av "Familieraceren"? (Rød Audi 80 Avant) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Kjempebra bilder, Pål! Fikk tatt rundt 150 bilder, men ble bare halvfornøyd med noen av de:( - devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Noen bilder fra kverna. Kun lett redigerte og forminska, alt jeg orker idag på denne pcen. Kommentarer over hvert bilde Glad inngangsperson er alltid bra når man har streetmeet :) Fotograf fra Max Power var over hele plassen. To stykker til og med Vasking av Skyline R34. Mange mennesker liker rene biler, det er bra. Denne glade karen solgte gratis pølser til 10kr stykke.. Jeg fikk aldri min gratispølse. Puss puss så får du en.. ren bak. Hygiene er viktig Eier ser sin skyline bli tilgriset av såpevann og kvinnekropper Soopra Vaskejenter på panseret til en søt lada. Jente til venstre, did you a favor did I ? Jeg synes det lukta dødt, og noen døde på streetmeet. Litt svinn må man regne med, rundt 300% Pen Audi W12 cab. Toyota med BMW M5 Turbo motor gjorde seg populær. Nærskap er viktig, kosing og streetmeet går hånd i hånd Subaru WRX kom sent, gatebil kanskje ? Familieracer Kommer med mer når jeg får hvilt litt og satt meg på en annen pc. :) /Kverna EDIT: OG DISSE BILDENE ER DET IKKE BARE Å FORSYNE SEG AV! SPØR OM LOV FFS! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Kverna; Sende meg originalen til lada-bildet?:D hehe... Og ps; sett copyright på bildene;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Flere.. Hei du. Setter copyright imorra, er så sliten nå. Håper jeg slipper stjeling som jeg opplevde etter gatebil. Folkeskikk! Orginalen ja.. heheh Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Thanks, har fler jeg skal legge ut imorgen. Men du har copyrighten på bildet uansett om du setter det i bildet eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Vet, men var noen som ikke skjønte det. Så når jeg legger ut større versjoner setter jeg på copyright. Orker ikke det maset igjen :) Men nå er jeg trøtt, tror jeg går å legger meg :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Audi W12 cab????? Kødder du nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Audi W12 cab????? Kødder du nå? Ja, er bare kødd. Er vel en 1.8T hvis jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Mange pene bilder der, vil gjerne se mer! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Skal legge opp noen fler om 2 min! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg