speedUP Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hey Strøken bil du har :D Skal jeg være litt pirkete så er det bare solfilmen bak som ikke er helt 100%,men den er ikke lett å legge,fikk en proff en til å gjøre det for meg og han brukte ikke mindre enn 3 forsøk på å få det pent! Bakfangern er ikke helt etter min smak,men det er jo bra ellers hadde det vært veldig mange like biler :P mvh A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 flott a3 ja (: andre planer også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddove Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 flott a3 ja (: andre planer også? Forhåpentligvis luftfjæring iallefall....S3 skininteriør å en stor å fin stereo er også planlagt:) Men har nettopp fått dame så pengene går den veien for øyeblikke...:( hehe.... Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Forhåpentligvis luftfjæring iallefall....S3 skininteriør å en stor å fin stereo er også planlagt:) Men har nettopp fått dame så pengene går den veien for øyeblikke...:( hehe.... hmm finnes det luftfjering til quattro? A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddove Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hmm finnes det luftfjering til quattro? A Vet ikke:) har egentli ikke sjekket! muli bilen blir til salgs også om ikke så lenge....kjører altfor mange mil i året å jeg vil ikke ødelegge bilen med høy kilometerstand så.... Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hey.. Mener jeg har hørt at det ikke finnes no sånt til quattroversjonen av A3,men fett om det finnes da :P ....skal muligens prøve å selge min egen også,har ikke lyst for jeg er kjempefornøyd med den,MEN det begynner å bli på tide å finne seg et eget sted å bo......og det koster mer en skjorta her i Oslo A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddove Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hey.. Mener jeg har hørt at det ikke finnes no sånt til quattroversjonen av A3,men fett om det finnes da :P ....skal muligens prøve å selge min egen også,har ikke lyst for jeg er kjempefornøyd med den,MEN det begynner å bli på tide å finne seg et eget sted å bo......og det koster mer en skjorta her i Oslo A Litt forbanna at alt skal være så mer spesielt med quattroen:) hva slags pris har du på bilen din? Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Litt forbanna at alt skal være så mer spesielt med quattroen:) hva slags pris har du på bilen din? hehe ja sant det ;D hbo 250' påkostet langt over 100' siden jeg kjøpte den for et år siden. A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feltsvin Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hva slags frontlykter er det på denne bilen? Hvor er de å få kjøpt? Rå bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddove Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hva slags frontlykter er det på denne bilen? Hvor er de å få kjøpt? Rå bil! Takker! Frontlyktene er de originale faceliftlyktene! med Xenon;) BILEN ER NÅ TIL SALGS!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1295532 Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Bilen vurderes solgt grunnet kjører for mye til å ha såpass ny bil! ?? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddove Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Bilen vurderes solgt grunnet kjører for mye til å ha såpass ny bil! ?? MANGE km på nyere bil = STORT verditap å blir større jo lenger en kjører:) MANGE km på gammel bil = ingen bryr seg:) Så for at ikke verditapet på bilen skal bli større enn det er så selger jeg bilen før den blir kjørt SINNSYKT langt! Så sånn er det med den saken:) Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 beklager sarkasmen, det var bare så original salgsmelding :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddove Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 beklager sarkasmen, det var bare så original salgsmelding :) Hehe, må jo være ærlig;) Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 veldig fin a3 men rompa ser ltt snodig ut men det er ikke lett å få den riktig egentlig .. lykke til med salget :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg