Chevy350 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Etter å ha tatt en "før-EU" sjekk av en '96 Espero tilhørende mors samboer, kan jeg gledelig informere om at jeg dødsdømte den! Feil og mangler: Opphengskule, venstre foran Defekt ABS (Hjulføler som kødder) Ujevne bremser bak mer enn 30%, ujevnt håndbrekk mer enn 50% Kast i trommel høyre bak Knekte bakfjærer (Svake dempere foran, men "greie") Rust i kanaler, begge sider Imponerende at en bil som har gått 128' km detter i pris som disse gjør, på 10års tid. Går som delebil eller hugges iløpet av høsten, her er muligheten for deler til Opel Astra stor! (Opel 2L 8V motor, manuell kasse, understell ellers - sliten clutch) RIP skrotvogna! Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Jøss. Her har Daewoo virkelig gjort en dårlig jobb. Vet om to andre i nærheten som har sånn. Begge er helt ufattelig elendige. Så også en klagesak på en 2 år gammel Espero en gang. Absolutt ALT var galt med den. Fatter ikke at det er mulig. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Haha, da slipper jeg hvertfall å være engstelig for at du dauer når du skal en kjapp tur i butikken eller noe. Også det med at jeg veit vi har mye dritt i gata som naboer kanskje ikke finner så pent i dems øyne, men denna er faktisk en skam å ha på samvittigheten om at tilhører huset. Ikke selg, vi dreper den!!! Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigswede Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Desse bilane viste me på forhånd hadde svert svak kvalitet. Nexia kolapsa fulstendig i ADAC kolisjonstest.. å NAF/Motor skreiv masse om dårlig kvalitet på dei i begynnelsen. Vill ikkje korppen min nåke så vondt som ein tur ein DÆV-O... Siter - Volvo 240 GL, 1993. VOLVO - A car you can believe in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ikke selg, vi dreper den!!! he he Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Det skulle da kun være på jævelskap å prakke denne koreadriten på en stakkar som ikke aner hva for en blemme han har gjort. Nei, la oss heller la alt vårt mekanikerraseri gå utover denne underklassesøpla og la den få en passe tilegnet død. HARDT!!! Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hmmm, kanskje det... Ingen respons på annonse her på forumet (BOMBE!), og bilen blir vel straks avskiltingsbegjæret. Sette videokameraet på lading? (Så var det dette med å finne en egnet herjeplass i Bærum hvor ikke purken dukker opp etter 10sekunder da...) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Kom opp til Hønefoss da, her har vi masse plass. Flott høgger har vi også som tar imot alt mulig skrot. Selv om vi kanskje må overbevise dem om at det faktisk er en bil. "Nei gutter, papp og plast det driver vi ikke med" sier dem kanskje, men da bare dasker vi den litt i sia og peker på all rusta som ligger på bakken... Jeg har trua på denne løsninga... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hmmm, kanskje det... Ingen respons på annonse her på forumet (BOMBE!), og bilen blir vel straks avskiltingsbegjæret. Sette videokameraet på lading? (Så var det dette med å finne en egnet herjeplass i Bærum hvor ikke purken dukker opp etter 10sekunder da...) Hvis det ikke har skjedd noe, så får du ta deg en tur opp til tobonn eller herje litt på rud da;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Bilen er DØD OG BEGRAVET!!! HAHAHA!!! Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hvis det ikke har skjedd noe, så får du ta deg en tur opp til tobonn eller herje litt på rud da;) Joda, det har skjedd noe, men desverre ikke like mye som jeg skulle ønske. Dritern står nå på Isi, bare å tafse på den for de som vil. På Tobonn er jeg på talefot med en som bruker veien etter bommen en god del kan man si, og vil gjerne at det fortsetter! Dessuten er det noen år siden det var spennende å spinne på grusen... Jeg har laga svarte spor på Rud før, men det er også et område med høy frekvens på politibesøkene (Jobbet på Rud 3 år tidligere). Bilen er DØD OG BEGRAVET!!! HAHAHA!!! Endelig sier bare jeg! Tror det er første gang jeg har hata en bil så mye, og straffet den tilsvarende på daglig basis. Må være den slappe clutchen som gjorde at girkassa overlevde alle rivstarter og "powershifts"... Nå er den hvertfall død, og jeg venter penger på kontoen. :) Jeg har noen fine sommerdekk i pysete dimensjon, på mindre vakre originalfelger for den som kunne trenge slikt??? Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Og omtrent hvor pysete dimensjon er det? Min lille grønne lekebil kunne trenge noe å svi i stykker på ruudskogen i sommer... Om det passer, kan du vel kanskje slenge dem i blåvogna en gang du svinger innom Tønsberg til sommern? Edit: Det gleder meg selvfølgelig å se at du tok til fornuften, og lot koreaneren få hvile i fred! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Eneste som kan være bra med espero er vel at den kan minne om en nissan 200 på en lengre avstand.. :oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 denne tråden er fra 06 Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 så? har hatt inn en del espero i det siste, så elendig at det svir. Daewoo generelt. Nubira samme dritten. Fra før Chevrolet overtok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg