Gå til innhold

Nok en Espero borte fra norske veier

Ranger emnet


Chevy350

Anbefalte innlegg

Etter å ha tatt en "før-EU" sjekk av en '96 Espero tilhørende mors samboer, kan jeg gledelig informere om at jeg dødsdømte den!

 

Feil og mangler:

Opphengskule, venstre foran

Defekt ABS (Hjulføler som kødder)

Ujevne bremser bak mer enn 30%, ujevnt håndbrekk mer enn 50%

Kast i trommel høyre bak

Knekte bakfjærer (Svake dempere foran, men "greie")

Rust i kanaler, begge sider

 

Imponerende at en bil som har gått 128' km detter i pris som disse gjør, på 10års tid. Går som delebil eller hugges iløpet av høsten, her er muligheten for deler til Opel Astra stor! (Opel 2L 8V motor, manuell kasse, understell ellers - sliten clutch)

 

RIP skrotvogna!

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da slipper jeg hvertfall å være engstelig for at du dauer når du skal en kjapp tur i butikken eller noe. Også det med at jeg veit vi har mye dritt i gata som naboer kanskje ikke finner så pent i dems øyne, men denna er faktisk en skam å ha på samvittigheten om at tilhører huset.

 

Ikke selg, vi dreper den!!!

V8power.net

86 Vælvo 240- Bruksvogna

75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil

88 Honda px-ÆRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det skulle da kun være på jævelskap å prakke denne koreadriten på en stakkar som ikke aner hva for en blemme han har gjort. Nei, la oss heller la alt vårt mekanikerraseri gå utover denne underklassesøpla og la den få en passe tilegnet død. HARDT!!!

V8power.net

86 Vælvo 240- Bruksvogna

75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil

88 Honda px-ÆRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom opp til Hønefoss da, her har vi masse plass. Flott høgger har vi også som tar imot alt mulig skrot. Selv om vi kanskje må overbevise dem om at det faktisk er en bil. "Nei gutter, papp og plast det driver vi ikke med" sier dem kanskje, men da bare dasker vi den litt i sia og peker på all rusta som ligger på bakken... Jeg har trua på denne løsninga...

V8power.net

86 Vælvo 240- Bruksvogna

75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil

88 Honda px-ÆRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hmmm, kanskje det... Ingen respons på annonse her på forumet (BOMBE!), og bilen blir vel straks avskiltingsbegjæret.

 

Sette videokameraet på lading? (Så var det dette med å finne en egnet herjeplass i Bærum hvor ikke purken dukker opp etter 10sekunder da...)

 

Hvis det ikke har skjedd noe, så får du ta deg en tur opp til tobonn eller herje litt på rud da;)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke har skjedd noe, så får du ta deg en tur opp til tobonn eller herje litt på rud da;)

Joda, det har skjedd noe, men desverre ikke like mye som jeg skulle ønske. Dritern står nå på Isi, bare å tafse på den for de som vil. På Tobonn er jeg på talefot med en som bruker veien etter bommen en god del kan man si, og vil gjerne at det fortsetter! Dessuten er det noen år siden det var spennende å spinne på grusen... Jeg har laga svarte spor på Rud før, men det er også et område med høy frekvens på politibesøkene (Jobbet på Rud 3 år tidligere).

 

Bilen er DØD OG BEGRAVET!!! HAHAHA!!!

Endelig sier bare jeg! Tror det er første gang jeg har hata en bil så mye, og straffet den tilsvarende på daglig basis. Må være den slappe clutchen som gjorde at girkassa overlevde alle rivstarter og "powershifts"... Nå er den hvertfall død, og jeg venter penger på kontoen. :)

 

Jeg har noen fine sommerdekk i pysete dimensjon, på mindre vakre originalfelger for den som kunne trenge slikt???

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Og omtrent hvor pysete dimensjon er det? Min lille grønne lekebil kunne trenge noe å svi i stykker på ruudskogen i sommer... Om det passer, kan du vel kanskje slenge dem i blåvogna en gang du svinger innom Tønsberg til sommern?

 

Edit: Det gleder meg selvfølgelig å se at du tok til fornuften, og lot koreaneren få hvile i fred!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår